Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Příchozí linka péče o zákazníky - vhodné pro absolventy
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Hornopolní 3314/38, Ostrava, Okres Ostrava
Hornopolní 3314/38, Ostrava, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
13.3.2017
13.3.2017
Mzdové podmínky (brutto)
14.400 - 35.000Kč
14.400 - 35.000Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
O čem je práce na servisní lince Vodafonu?
• Vyřizujete dotazy, potřeby a požadavky zákazníků, kteří nám volají
• Pracujete s historií zákazníka, hledáte nejvhodnější řešení a revidujete jeho aktuální služby
• Primární je pro nás vyřešení požadavku NA PRVNÍ DOBROU A KE SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKA, odbavit 60 hovorů za směnu, přistupovat ke každému zákazníkovi s profesionalitou a úsměvem v hlase.
• Důležité je pro nás také rozvíjení služeb zákazníka a doplňkový prodej. Snažíme se myslet na zákazníkovo pohodlí a najít nejlepší služby právě jemu na míru.
• Bez znalostí práce s PC se tato práce bohužel nedá vykonávat, jelikož práce s PC a našim systémem je velice důležité.
• Pracujeme v od PO do NE, 6:00 až 23:00 a naše směny se dělí na ranní, odpolední, dělenou směnu a občas máme přesčasy formou dobrovolnosti. Nechceme vám nic tajit
• Na začátku jsme 6 týdnů na vstupním školení, které probíhá v Ostravě od PO do PÁ, 8:00 – 17:00.
• Máme oporu v našem teamleaderech, seniorech a také trenérech.
• Nemusíte jezdit nikam daleko, ale jsem v centru Ostravy, kde jsou zastávky MHD 10m od budovy.
• Pracujete v krásném, čistém prostředí, které je prosluněné a máme k dispozici výbornou kantýnu.
• Vyřizujete dotazy, potřeby a požadavky zákazníků, kteří nám volají
• Pracujete s historií zákazníka, hledáte nejvhodnější řešení a revidujete jeho aktuální služby
• Primární je pro nás vyřešení požadavku NA PRVNÍ DOBROU A KE SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKA, odbavit 60 hovorů za směnu, přistupovat ke každému zákazníkovi s profesionalitou a úsměvem v hlase.
• Důležité je pro nás také rozvíjení služeb zákazníka a doplňkový prodej. Snažíme se myslet na zákazníkovo pohodlí a najít nejlepší služby právě jemu na míru.
• Bez znalostí práce s PC se tato práce bohužel nedá vykonávat, jelikož práce s PC a našim systémem je velice důležité.
• Pracujeme v od PO do NE, 6:00 až 23:00 a naše směny se dělí na ranní, odpolední, dělenou směnu a občas máme přesčasy formou dobrovolnosti. Nechceme vám nic tajit
• Na začátku jsme 6 týdnů na vstupním školení, které probíhá v Ostravě od PO do PÁ, 8:00 – 17:00.
• Máme oporu v našem teamleaderech, seniorech a také trenérech.
• Nemusíte jezdit nikam daleko, ale jsem v centru Ostravy, kde jsou zastávky MHD 10m od budovy.
• Pracujete v krásném, čistém prostředí, které je prosluněné a máme k dispozici výbornou kantýnu.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co je odměnou pro naše kolegy?
• Fixní mzda za to, že chodí do práce – 14.400Kč
• Bonusové ohodnocení kvality práce 20% a více - 4.000Kč
• Finanční ohodnocení developmentu služeb zákazníka – 4.000 – 15.000Kč
• Naši kolegové si po zapracování měsíčně odnášejí od 19.000Kč – 35.000Kč a více, naše mzdy nejsou omezeny.
• Flexipassy v hodnotě 8.000Kč/ročně za docházku anebo soutěže
• Odměna za doporučení kolegy 10.000Kč
• Rozvojový program + kariérní cesta
• Multisport karta - sportujte zadarmo každý den
• Zaměstnanecký tarif Red LTE Premium za 75Kč (neomezené volání, sms, mms do všech sítí zdarma)
• Příplatky za noční, víkendy a přesčasy
• Kafeterie - bodový systém, kdy získáváte různé odměny od snídaně s manažery po parkovací místo anebo den volna.
• Možnost práce z domova - kolegy vybavíme vším, co je potřeba a můžu pracovat z pohodlí svého domova.
• PŘÍJEMNÝ TÝM ENERGICKÝCH PROFÍKŮ, KTERÝ VÁS RÁD PŘIVÍTÁ DO SVÝCH ŘAD!
• Fixní mzda za to, že chodí do práce – 14.400Kč
• Bonusové ohodnocení kvality práce 20% a více - 4.000Kč
• Finanční ohodnocení developmentu služeb zákazníka – 4.000 – 15.000Kč
• Naši kolegové si po zapracování měsíčně odnášejí od 19.000Kč – 35.000Kč a více, naše mzdy nejsou omezeny.
• Flexipassy v hodnotě 8.000Kč/ročně za docházku anebo soutěže
• Odměna za doporučení kolegy 10.000Kč
• Rozvojový program + kariérní cesta
• Multisport karta - sportujte zadarmo každý den
• Zaměstnanecký tarif Red LTE Premium za 75Kč (neomezené volání, sms, mms do všech sítí zdarma)
• Příplatky za noční, víkendy a přesčasy
• Kafeterie - bodový systém, kdy získáváte různé odměny od snídaně s manažery po parkovací místo anebo den volna.
• Možnost práce z domova - kolegy vybavíme vším, co je potřeba a můžu pracovat z pohodlí svého domova.
• PŘÍJEMNÝ TÝM ENERGICKÝCH PROFÍKŮ, KTERÝ VÁS RÁD PŘIVÍTÁ DO SVÝCH ŘAD!
Informace o náboru
http://www.conduentcallcenters.com/prace-v-ceske-republice/ anebo facebooku https://www.facebook.com/pracujvconduentucz/
ABSOLVENTI PRACUJTE PRO JEDNIČKU NA TRHU - 14.400 - 35.000KČ
Volali jste někdy na zákaznickou linku Vodafonu? Tak jste se zřejmě dovolali nám
Jsme společností, která zajišťuje Vodafonu služby zákazníkům formou servisních linek. Naši kolegové jsou připraveni, poskytnou zákazníkům Vodafonu maximální péči a zodpovědět jejich dotazy.
Srdečně vítáme všechny absolventy bez praxe a všechny uchazeče s praxí:)
ABSOLVENTI PRACUJTE PRO JEDNIČKU NA TRHU - 14.400 - 35.000KČ
Volali jste někdy na zákaznickou linku Vodafonu? Tak jste se zřejmě dovolali nám
Jsme společností, která zajišťuje Vodafonu služby zákazníkům formou servisních linek. Naši kolegové jsou připraveni, poskytnou zákazníkům Vodafonu maximální péči a zodpovědět jejich dotazy.
Srdečně vítáme všechny absolventy bez praxe a všechny uchazeče s praxí:)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co hledáme u našich nových kolegů?
• Přátelské a profesionální vystupování
• Rychlou vyřídilku, příjemný hlas, energickou a pozitivní povahu
• Vztah k telefonům, aplikacím a práci s PC
• Dostatečnou flexibilitu pracovat v nepřetržitém provozu
• Přátelské a profesionální vystupování
• Rychlou vyřídilku, příjemný hlas, energickou a pozitivní povahu
• Vztah k telefonům, aplikacím a práci s PC
• Dostatečnou flexibilitu pracovat v nepřetržitém provozu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2958525
Datum zveřejnění: 3.3.2017
2017-03-03
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: Conduent Czech Republic s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 14.400 - 35.000Kč