Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Operátor klientského centra s AJ
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha 8, Praha
Praha 8, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20000 - 22000 Kč/měsíc
20000 - 22000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Samostatně zodpovídat standardní dotazy a požadavky klientů prostřednictvím telefonu, e-mailu, chatu
• Samostatně řešit zákaznické stížnosti
• Neprodleně a bezchybně zaznamenat do systému každý dotaz nebo požadavek klienta
• Udržovat na požadované úrovni znalosti bankovních produktů, procesů a bankovních systémů
• Dodržovat standardy komunikace (hovory, korespondence)
• Naplňovat ukazatele výkonnosti jako je využitelnost/produktivita a kvalita komunikace
• Podílet se na plnění obchodních plánů v souladu se strategií společnosti
• Aktivně nabízet produkty banky stávajícím i potenciálním klientům v rámci příchozích i odchozích hovorů
• Samostatně řešit zákaznické stížnosti
• Neprodleně a bezchybně zaznamenat do systému každý dotaz nebo požadavek klienta
• Udržovat na požadované úrovni znalosti bankovních produktů, procesů a bankovních systémů
• Dodržovat standardy komunikace (hovory, korespondence)
• Naplňovat ukazatele výkonnosti jako je využitelnost/produktivita a kvalita komunikace
• Podílet se na plnění obchodních plánů v souladu se strategií společnosti
• Aktivně nabízet produkty banky stávajícím i potenciálním klientům v rámci příchozích i odchozích hovorů
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Moderní a velmi příjemné pracovní prostředí
• Zajímavé finanční ohodnocení, založené i na bonusové složce bez omezení
• Motivační výdělek plus bonusy
• Stravenky
• 5 týdnů dovolené
• Možnost profesního růstu v rámci společnosti
• Zajímavé finanční ohodnocení, založené i na bonusové složce bez omezení
• Motivační výdělek plus bonusy
• Stravenky
• 5 týdnů dovolené
• Možnost profesního růstu v rámci společnosti
Informace o náboru
V případě Vašeho zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis s fotografií na e-mailovou adresu: [email protected]. Děkujeme a budeme se těšit na případnou spolupráci.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Bankovnictví, peněžnictví
Poskytovatel bankovních služeb
Poskytovatel bankovních služeb
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Vynikající komunikační dovednosti v ČESKÉM A ANGLICKÉM JAZYCE V MLUVENÉ I PÍSEMNÉ FORMĚ podmínkou!!!!! Prosím respektujte.
• OCHOTA PRACOVAT VE SMĚNNÉM PROVOZU (PONDĚLÍ - NEDĚLE 8:00 - 21:00); víkendová směna max. 1x za měsíc, dohoda možná
• Odolnost vůči stresu
• Bez vad řeči
• Odpovědnost, pracovitost
• Zkušenosti z bankovního prostředí (výhoda)
• Zkušenosti s poskytováním služeb po telefonu (výhoda)
• Čestnost, iniciativnost, pracovitost, ochota řešit problémy, rychlost v učení, proaktivita ve spolupráci
• OCHOTA PRACOVAT VE SMĚNNÉM PROVOZU (PONDĚLÍ - NEDĚLE 8:00 - 21:00); víkendová směna max. 1x za měsíc, dohoda možná
• Odolnost vůči stresu
• Bez vad řeči
• Odpovědnost, pracovitost
• Zkušenosti z bankovního prostředí (výhoda)
• Zkušenosti s poskytováním služeb po telefonu (výhoda)
• Čestnost, iniciativnost, pracovitost, ochota řešit problémy, rychlost v učení, proaktivita ve spolupráci
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 1637745
Datum zveřejnění: 10.6.2014
2014-06-10
lokalita: Praha Pozice: Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Supervizor call centra, Telefonní operátor Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20000 - 22000 Kč/měsíc