Senior Account Manager ve společnosti Telefónica O2!

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
1. máje 3, Ostrava, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Připojte se k profesionálnímu prodejnímu teamu v nadnárodní telekomunikační společnosti Telefónica O2. Staňte se seniorním interním obchodním zástupcem na telefonu a buďte garantem svěřeného portfolia cca 520 zákazníků!

- Pravidelný telefonický kontakt svěřeného portfolia firemních zákazníků – povinnost kontaktovat každého zákazníka z portfolia alespoň jednou kvartálně
- Budování zisku na svěřeném zákaznickém portfoliu - součástí hovoru je proaktivní konzultativní prodej nových služeb
- Primární odpovědnost za svěřené zákazníky
- Zjišťování potřeb zákazníků a jejich aktivní naplňování
- Úzká spolupráce s obchodním zástupcem v terénu
- Aktivní spolupráce s interními odděleními společnosti Telefónica (oddělení reklamací, oddělení zpracovávání požadavků, zákaznická linka) a dohled nad řešením požadavků, reklamací a stížností zákazníka
- Administrativa spojená se svěřeným portfoliem

Zaměstnanecké výhody, benefity

- profesionální školení
- nadstandardní dovolená 5 týdnů ročně
- stravenky v hodnotě 75Kč
- praxe v nadnárodní společnosti
- propracovaný systém kariérního růstu
- volné víkendy a svátky
- kancelář Adecco přímo v budově Telefónicy - jsme Vám blíže!!!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

telekomunikace

Staňte se součástí našeho teamu. Jsme Telefónica O2!
V Evropě jsme největším integrovaným telekomunikačním operátorem s 55 miliony zákazníky a 29.000 zaměstnanci.
Telefónica Czech Republic je předním integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. Vlastníme nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace.
Život u nás ve společnosti je pestrý, svižný a občas i náročný. Chceme své lidi nadchnout a vtáhnout je do děje. Chceme je inspirovat k hledání nových způsobů, jak přinášet našim zákazníkům ty nejlepší telekomunikační služby na českém trhu a inspirovat je k používání nových technologií.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

-SŠ/VŠ vzdělání
- Dobrá úroveň obchodních dovedností: vedení obchodního rozhovoru po telefonu, pravidelný kontakt svěřeného portfolia, budování dlouhodobých vztahů se zákazníkem, „tah na branku“
- Vysoká úroveň sociálních dovedností: komunikativnost, přátelský přístup, schopnost týmové práce, schopnost dotahovat úkoly do konce, přijímání komplexní odpovědnosti za svěřené portfolio, time-management, sebeřízení, asertivita
- Znalost práce na PC: MS Office, znalost platformy Siebel výhodou
- Znalost produktového portfolia O2 pro firemní zákazníky výhodou
- Chuť na sobě pracovat, schopnost hodnotit sám sebe a dál se rozvíjet
- Ochota překonávat překážky, vitalita a energie, zájem o svět telekomunikací a ICT
- Zájem reprezentovat značku a hodnoty naší společnosti
- Výhodou je praxe s komunikací po telefonu, praxe s péčí o firemní zákazníky, případně praxe konzultanta na značkové prodejné nebo praxe specialisty call centra

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1704047  Datum zveřejnění: 31.3.2014