Vedoucí finančního oddělení

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň, Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
Dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Vedení a motivace finančního týmu
- Asistence při náboru, školení a hodnocení zaměstnanců
- Podpora týmu k dosažení cílů
- Zodpovědnost za vedení odd., koordinace odd.
- Podpora týmu k dosažení cílů
- Komplexní zajišťování agendy
- Spolupráce s ostatními odd. napříč společností

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Příležitost k profesnímu růstu a rozvoji v mezinárodní společnosti
- Pracoviště v centru města, příjemné pracovní prostředí
- Odpovídající finanční ohodnocení, roční bonus
- Smlouva na dobu neurčitou
- Příspěvek na stravování
- Pružná pracovní doba
- Jazykové kurzy, školení, firemní akce

Informace o náboru

V případě Vašeho zájmu o pracovní pozici Vedoucího finančního týmu zasílejte své CV v ČJ a AJ.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Společnost je součástí celosvětové korporace s 35 pobočkami po celé Evropě, v Číně, Japonsku, Hong Kongu, Austrálii, USA, Kanadě, Brazílii...Pro své další aktivity hledá talentované lidi s chutí pracovat.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně

Vzdělání v oboru

finance

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Podvojné účetnictví - Pokročilý
Personalistika - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Proaktivní, charismatická osobnost s přirozenou autoritou

Požadavky na kandidáty:
- Min. SŠ vzdělání a 3 roky praxe na pozici vedoucí fin. odd.
- Nebo VŠ vzdělání
- Předpoklady pro vedení týmu podřízených
- Ekonomické vzdělání
- Znalost AJ aktivně - denní komunikace

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1710025  Datum zveřejnění: 5.6.2014