Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista péče o zákazníky, 18 000 Kč fix + kvartální bonusy (30%)
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.05.2014
01.05.2014
Mzdové podmínky (brutto)
18000 - 18000 Kč/měsíc
18000 - 18000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Komunikace s významnými zákazníky (telefonicky i písemnou formou)
• Řešení reklamací, požadavků a přání zákazníků
• Aktivace kontraktů (aktivace/deaktivace/změny služeb)
• Schopnost poradit a vysvětlit zákazníkovi celý rozsah služeb
• Podpora a úzká spolupráce se značkovými prodejnami a logistikou
• Odpovědnost za dostupnost pro zákazníka (Ring Time) a za spokojenost zákazníka
• Řešení požadavků zákazníků v příchozích a odchozích hovorech
• Administrativní výpomoc
• Řešení reklamací, požadavků a přání zákazníků
• Aktivace kontraktů (aktivace/deaktivace/změny služeb)
• Schopnost poradit a vysvětlit zákazníkovi celý rozsah služeb
• Podpora a úzká spolupráce se značkovými prodejnami a logistikou
• Odpovědnost za dostupnost pro zákazníka (Ring Time) a za spokojenost zákazníka
• Řešení požadavků zákazníků v příchozích a odchozích hovorech
• Administrativní výpomoc
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Práci na HPP
• Platové ohodnocení 18 000,- fix + 30% bonusy (kvartální)
• Příplatky za práci v noci a o víkendech
• Nástup od května 2014
• Kratší pracovní úvazek (7,1 hod. denně)
• Práci v nepřetržitém provozu (noční, svátky, občasné víkendy)
• Platové ohodnocení 18 000,- fix + 30% bonusy (kvartální)
• Příplatky za práci v noci a o víkendech
• Nástup od května 2014
• Kratší pracovní úvazek (7,1 hod. denně)
• Práci v nepřetržitém provozu (noční, svátky, občasné víkendy)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
telekomunikace
Pro našeho významného klienta, společnost působící v oblasti telekomunikací, hledáme vhodné kandidáty/ky na pracovní pozici Specialista péče o zákazníky.
Pro našeho významného klienta, společnost působící v oblasti telekomunikací, hledáme vhodné kandidáty/ky na pracovní pozici Specialista péče o zákazníky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ/VŠ
• Zkušenosti s kontakty se zákazníky - praxe v call centru či zkušenost se zákaznickým servisem podmínkou!!!
• Znalost práce s počítačem (Outlook, MS Oficce, Internet)
• Výborné komunikační schopnosti, psychická odolnost vůči stresu
• Schopnost rychle se učit, flexibilita
• Anglický jazyk výhodou
• Zkušenosti s kontakty se zákazníky - praxe v call centru či zkušenost se zákaznickým servisem podmínkou!!!
• Znalost práce s počítačem (Outlook, MS Oficce, Internet)
• Výborné komunikační schopnosti, psychická odolnost vůči stresu
• Schopnost rychle se učit, flexibilita
• Anglický jazyk výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 1711111
Datum zveřejnění: 8.4.2014
2014-04-08
lokalita: Praha Pozice: Helpdesk operátor, Telefonní operátor Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 18000 - 18000 Kč/měsíc