Administrace mobilní agendy/Office podpora

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha 4, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Administrace mobilní agendy/mobilních telefonů:
- Centrální administrátor pro zaměstancne
- Aktivace a deaktivace služeb na základě schválených požadavků
- Objednávání telefonů
- Vyřizování reklamací/účtování
- Optimalizace tarifů zaměstnanců a kontrola měsíční fakturace za mobilní služby
+ Office podpora:
- Obsluha návštěv
- Vyřizování příchozích telefonátů, vyřizování pošty, přebírání balíků
- Obsluha zasedacích místností
- Další administraviní podpora dle požadavků

Zaměstnanecké výhody, benefity

- DPČ na dobu určitou (1 rok), po osvědčení možnost dalšího kariérního postupu
- 5 týdnů dovolené
- stravenky

Informace o náboru

Jestli Vás tato nabídka zaujala, pošlete své CV v angličtině na e-mail [email protected]
Prosím, připojte i svou aktuální fotografii a v krátkosti představte dosavadní pracovní zkušenosti.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Our client is one of the largest engineering companies operating in around 100 countries.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- AJ aktivně - externí i interní komunikace v mezinárodní společnosti
- pečlivost, zkušenost se správou interních systémů, administrativou
- znalost prostředí telekomunikací výhodou (orientace v nabídkách tarifů, zákaznický servis)
- analytické uvažování
- zkušenost z recepce mezinárodní společnosti, asistenská pozice

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1714264  Datum zveřejnění: 12.4.2014