Administrátor interních vzdělávacích aktivit/Office podpora

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha 4, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Administrace interních vzdělávacích kurzů:
- Training Helpdesk/e-mailová komunikace, registrace účastníků
- Course Management/administrace kurzů, seznamy účastníků, docházka, zpětná vazba na účastníky
+ Office podpora:
- Zadávání dat do systému
- Telefonáty s dodavateli
- Další administraviní podpora dle požadavků

Zaměstnanecké výhody, benefity

- DPČ na dobu určitou (6 měsíců), možnost dalšího kariérního postupu
- dovolená, stravenky
- různorodá práce
- praxe ve významné nadnárodní společnosti, odpovídající platové ohodnocení
- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Our client is one of the largest engineering companies operating in around 100 countries.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft SharePoint - Pokročilý

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- AJ aktivně - externí i interní komunikace v mezinárodní společnosti
- znalost MS Excel, MS Powerpoint, MS Share Point
- pečlivost, zkušenost se správou interních systémů, administrativou
- zkušenosti s Helpdesk výhodou
- dynamická osobnost, schopná pracovat samostatně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1714362  Datum zveřejnění: 13.4.2014