Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Senior konzultant pro firemní klientelu v O2
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
1. máje 3, Ostrava, Okres Ostrava
1. máje 3, Ostrava, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Připojte se k profesionálnímu prodejnímu teamu v nadnárodní telekomunikační společnosti Telefónica O2. Staňte se seniorním interním obchodním zástupcem na telefonu a buďte garantem svěřeného portfolia cca 520 zákazníků!
- Pravidelný telefonický kontakt svěřeného portfolia firemních zákazníků – povinnost kontaktovat každého zákazníka z portfolia alespoň jednou kvartálně
- Budování zisku na svěřeném zákaznickém portfoliu - součástí hovoru je proaktivní konzultativní prodej nových služeb
- Primární odpovědnost za svěřené zákazníky
- Zjišťování potřeb zákazníků a jejich aktivní naplňování
- Úzká spolupráce s obchodním zástupcem v terénu
- Aktivní spolupráce s interními odděleními společnosti Telefónica (oddělení reklamací, oddělení zpracovávání požadavků, zákaznická linka) a dohled nad řešením požadavků, reklamací a stížností zákazníka
- Administrativa spojená se svěřeným portfoliem
- Pravidelný telefonický kontakt svěřeného portfolia firemních zákazníků – povinnost kontaktovat každého zákazníka z portfolia alespoň jednou kvartálně
- Budování zisku na svěřeném zákaznickém portfoliu - součástí hovoru je proaktivní konzultativní prodej nových služeb
- Primární odpovědnost za svěřené zákazníky
- Zjišťování potřeb zákazníků a jejich aktivní naplňování
- Úzká spolupráce s obchodním zástupcem v terénu
- Aktivní spolupráce s interními odděleními společnosti Telefónica (oddělení reklamací, oddělení zpracovávání požadavků, zákaznická linka) a dohled nad řešením požadavků, reklamací a stížností zákazníka
- Administrativa spojená se svěřeným portfoliem
Zaměstnanecké výhody, benefity
- profesionální školení
- nadstandardní dovolená 5 týdnů ročně
- stravenky v hodnotě 75Kč
- praxe v nadnárodní společnosti
- propracovaný systém kariérního růstu
- volné víkendy a svátky
- kancelář Adecco přímo v budově Telefónicy - jsme Vám blíže!!!
- nadstandardní dovolená 5 týdnů ročně
- stravenky v hodnotě 75Kč
- praxe v nadnárodní společnosti
- propracovaný systém kariérního růstu
- volné víkendy a svátky
- kancelář Adecco přímo v budově Telefónicy - jsme Vám blíže!!!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
telekomunikace
Staňte se součástí našeho teamu. Jsme Telefónica O2!
V Evropě jsme největším integrovaným telekomunikačním operátorem s 55 miliony zákazníky a 29.000 zaměstnanci.
Telefónica Czech Republic je předním integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. Vlastníme nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace.
Život u nás ve společnosti je pestrý, svižný a občas i náročný. Chceme své lidi nadchnout a vtáhnout je do děje. Chceme je inspirovat k hledání nových způsobů, jak přinášet našim zákazníkům ty nejlepší telekomunikační služby na českém trhu a inspirovat je k používání nových technologií.
Staňte se součástí našeho teamu. Jsme Telefónica O2!
V Evropě jsme největším integrovaným telekomunikačním operátorem s 55 miliony zákazníky a 29.000 zaměstnanci.
Telefónica Czech Republic je předním integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. Vlastníme nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace.
Život u nás ve společnosti je pestrý, svižný a občas i náročný. Chceme své lidi nadchnout a vtáhnout je do děje. Chceme je inspirovat k hledání nových způsobů, jak přinášet našim zákazníkům ty nejlepší telekomunikační služby na českém trhu a inspirovat je k používání nových technologií.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
-SŠ/VŠ vzdělání
- Dobrá úroveň obchodních dovedností: vedení obchodního rozhovoru po telefonu, pravidelný kontakt svěřeného portfolia, budování dlouhodobých vztahů se zákazníkem, „tah na branku“
- Vysoká úroveň sociálních dovedností: komunikativnost, přátelský přístup, schopnost týmové práce, schopnost dotahovat úkoly do konce, přijímání komplexní odpovědnosti za svěřené portfolio, time-management, sebeřízení, asertivita
- Znalost práce na PC: MS Office, znalost platformy Siebel výhodou
- Znalost produktového portfolia O2 pro firemní zákazníky výhodou
- Chuť na sobě pracovat, schopnost hodnotit sám sebe a dál se rozvíjet
- Ochota překonávat překážky, vitalita a energie, zájem o svět telekomunikací a ICT
- Zájem reprezentovat značku a hodnoty naší společnosti
- Výhodou je praxe s komunikací po telefonu, praxe s péčí o firemní zákazníky, případně praxe konzultanta na značkové prodejné nebo praxe specialisty call centra
- Dobrá úroveň obchodních dovedností: vedení obchodního rozhovoru po telefonu, pravidelný kontakt svěřeného portfolia, budování dlouhodobých vztahů se zákazníkem, „tah na branku“
- Vysoká úroveň sociálních dovedností: komunikativnost, přátelský přístup, schopnost týmové práce, schopnost dotahovat úkoly do konce, přijímání komplexní odpovědnosti za svěřené portfolio, time-management, sebeřízení, asertivita
- Znalost práce na PC: MS Office, znalost platformy Siebel výhodou
- Znalost produktového portfolia O2 pro firemní zákazníky výhodou
- Chuť na sobě pracovat, schopnost hodnotit sám sebe a dál se rozvíjet
- Ochota překonávat překážky, vitalita a energie, zájem o svět telekomunikací a ICT
- Zájem reprezentovat značku a hodnoty naší společnosti
- Výhodou je praxe s komunikací po telefonu, praxe s péčí o firemní zákazníky, případně praxe konzultanta na značkové prodejné nebo praxe specialisty call centra
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 1793400
Datum zveřejnění: 7.7.2014
2014-07-07
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Administrativní pracovník, referent, Sekretářka, Telefonní operátor Společnost: ADECCO spol.s r.o.