Asistent/ka prodeje

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.10.2014
Mzdové podmínky (brutto)
15000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte obchodního ducha a hledáte zajímavou práci, kde budete v kontaktu s lidmi? Jste komunikativní a domluvíte se anglicky? Pak hledáme právě Vás!

Pro našeho významného klienta, zahraniční společnost zabývající se prodejem designových šperků, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici
ASISTENT/KA PRODEJE

Náplň práce:

- Každodenní komunikace se zákazníky
- Aktivní prodej šperků
- Zodpovědnost za svěřené zboží

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:

- Zajímavou práci
- Základní ohodnocení 15.000 Kč + bonusový systém i ve zkušební době
- Stravenky
- Profesní růst
- Vzdělávací kurzy

Informace o náboru

Zaregistrujte se na www.adecco.cz, v případě jiné nabídky Vás budeme rádi kontaktovat sami.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Výrobce designových šperků

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Ruský jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:

- Komunikativní znalost AJ
- Znalost RJ výhodou
- Příjemný vzhled a vystupování
- Samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost
- Čistý trestní rejstřík
- Praxi na podobné pozici – výhodou
- Nástup možný ihned
- obchodní duch, příjemné vystupování

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1866536  Datum zveřejnění: 13.10.2014  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 15000 Kč/měsíc