Asistent/ka finančního oddělení (dlouhodobý 1/2 úvazek)

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Poskytování administrativní podpory managementu společnosti
• Zajišťování komlexní finančně-administrativní podpory, mj. Údržby a starosti o archivaci dokumentů - přeposílání a skenování dokumentů
• Zpracování přijatých faktur a související dokumentace
• Sběr a správa výkazů výdajů
• Komunikace a kontrola průběhu řízení s českými úřady
• Administrativní úkony související se mzdovou agendou (zpracování docházek, skenování apod.)
• Pravidelný reporting nadřízeným v Maďarsku
• Zajištění plynulého předávání informací mezi maďarskou a pražskou kanceláří

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Dlouhodobou spolupráci na částečný úvazek (4 hodiny denně)
• Pracovní dobu v dopoledních hodinách 9:00-13:00 nebo 10:00-14:00 od pondělí do pátku
• Zajímavou různorodou práci pro významnou mezinárodní společnost působící v lukrativním odvětví
• Aktivní využívání anglického jazyka na denní bázi
• Smlouvu na dobu neurčitou
• Možnost nástupu dle domluvy

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Pro našeho velmi významného klienta, velkou významnou mezinárodní společnost, hledáme exkluzivně na poloviční úvazek (4 hodiny denně) finančního/ní asistenta/tku, který/á bude úzce spolupracovat se zahraniční centrálou v Maďarsku a podporovat finanční a účetní oddělení. Hledáte-li stabilní dlouhodobou, zajímavou práci na částečný úvazek s denním využíváním anglického jazyka, dejte mi o sobě vědět ještě dnes!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Min. Sš vzdělání (ideálně obchodního, admin. či finančního směru)
• Alespoň 2 roky pracovních zkušeností na pozici finanční, obchodní asistentky či obdobné
• Komunikativní znalost anglického jazyka nutností (každodenní komunikace se zahraniční centrálou, zejména v písemné podobě)
• Alespoň základní znalost maďarského jazyka výhodou (nikoliv podmínkou)
• Uživatelská znalost programů excel, word a outlook
• Multitasking
• Týmový duch a schopnost pracovat v týmu
• Proaktivní přístup k práci

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1883678  Datum zveřejnění: 30.9.2014