Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Hlavní účetní na 1-2 měsíce
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
20.10.2014
20.10.2014
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného klienta, společnost působící v oboru "Life Science", hledáme schopného uchazeče/uchazečku na pozici Hlavní účetní - krátkodobá výpomoc (záskok na nemocenskou 1-2 měsíce).
Náplň práce:
- kompletní zpracování a zodpovědnost za účetnictví firmy (cz GAAP), zadávání faktur za služby od spřízněných stran, účtování dokladů, rezerv, opravných položek)
- kontrola účtování zadaných faktur, dobropisů, připravených plateb
- měsíční zpracování DPH a komunikace s FÚ/daňovým poradcem.
- měsíční zpracování mezd a mzdová agenda + komunikace s organy SZP
- zpracování měsíční statutární účetní závěrky
- příprava vybraných reportů pro skupinu - dle domluvy (zejména statutární rekonciliace a plánované platby spřízněným stranám) + další ad hoc reporty dle potřeby
- aktivní podpora ostatních oddělení (prodej/service)
Požadavky na uchazeče:
- výborná znalost podvojného účetnictví (cz GAAP, znalost us GAAP výhodou!)
- zkušenost s přípravou DPH a znalost související legislativy
- zkušenost s vedením účetnictví středně velké firmy alespoň 5 let
- komunikativní znalost AJ (emailova komunikace s kolegy v zahraničí)
- znalost účetního systému SAP B1 a ABRA výhodou.
- zkušenosti se zpracováním mzdové agendy - účetní System ABRA.
- pozitivní a proaktivní přístup k řešení problému
- zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost
- znalost MS Office (Excel, Word) -příprava reportu v Excelu, základní funkce a operace
Co nabízíme?
- nastup ihned!
- zajímavé finanční ohodnocení
- práci na krátký časový úsek (1-2 měsíce)
- zkušenost v mezinárodní společnosti
V případě, že Vás tato nabídka zaujala, zašlete prosím svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře.
Náplň práce:
- kompletní zpracování a zodpovědnost za účetnictví firmy (cz GAAP), zadávání faktur za služby od spřízněných stran, účtování dokladů, rezerv, opravných položek)
- kontrola účtování zadaných faktur, dobropisů, připravených plateb
- měsíční zpracování DPH a komunikace s FÚ/daňovým poradcem.
- měsíční zpracování mezd a mzdová agenda + komunikace s organy SZP
- zpracování měsíční statutární účetní závěrky
- příprava vybraných reportů pro skupinu - dle domluvy (zejména statutární rekonciliace a plánované platby spřízněným stranám) + další ad hoc reporty dle potřeby
- aktivní podpora ostatních oddělení (prodej/service)
Požadavky na uchazeče:
- výborná znalost podvojného účetnictví (cz GAAP, znalost us GAAP výhodou!)
- zkušenost s přípravou DPH a znalost související legislativy
- zkušenost s vedením účetnictví středně velké firmy alespoň 5 let
- komunikativní znalost AJ (emailova komunikace s kolegy v zahraničí)
- znalost účetního systému SAP B1 a ABRA výhodou.
- zkušenosti se zpracováním mzdové agendy - účetní System ABRA.
- pozitivní a proaktivní přístup k řešení problému
- zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost
- znalost MS Office (Excel, Word) -příprava reportu v Excelu, základní funkce a operace
Co nabízíme?
- nastup ihned!
- zajímavé finanční ohodnocení
- práci na krátký časový úsek (1-2 měsíce)
- zkušenost v mezinárodní společnosti
V případě, že Vás tato nabídka zaujala, zašlete prosím svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
Mezinárodní společnost působící v oblasti výzkumu
Mezinárodní společnost působící v oblasti výzkumu
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 1902623
Datum zveřejnění: 17.10.2014
2014-10-17
lokalita: Praha Pozice: Hlavní účetní, Účetní Společnost: ADECCO spol.s r.o.