Asistentka služeb zákazníkům

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Louny, Okres Louny
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
Listopad / 2014

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• vyřizování příchozích hovorů na zákaznické centrum s aktivní nabídkou služeb
• poskytování komplexních informací týkajících se nabízených produktů a služeb T-Mobile stávajícím i potenciálním zákazníkům
• vyřizování požadavků a řešení připomínek
• zaznamenávání informací
• komunikace a spolupráce s ostatními odděleními společnosti
• práce ve směnném provozu - pravidelné střídání různých typů směn v rozpětí mezi 6:15- NOVĚ POUZE do 23:30, rozpětí pondělí - neděle (délka směn 8,30 hodin včetně přestávky na oběd)

Zaměstnanecké výhody, benefity

• práci na hlavní pracovní poměr v silné mezinárodní společnosti
• profesí rozvoj, možnost kariérového růstu
• motivační ohodnocení - minimálně 18.700,- Kč (hrubá mzda + bonus ABS při 100% plnění)
• týden dovolené navíc, stravenky, služební telefon a zaměstnanecký tarif, kafeterie a řada dalších výhod
• místo pracoviště: Louny centrum

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

telekomunikace

Společnost působí v telekomunikacích, patří mezi leadry na našem trhu!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Řidičský průkaz

B

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ vzdělání s maturitou (SŠ vzdělání je možné nahradit prodejní nebo administrativní praxí)
• znalost práce na PC (MS Windows)
• velmi dobré komunikační schopnosti
• zájem a ochotu učit se stále nové věci
• zdravé sebevědomí, spolehlivost, flexibilita
• zkušenost v telekomunikacích výhodou, základní znalost angličtiny výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1903999  Datum zveřejnění: 20.10.2014