Technik kvality

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Práce v provozu polymerbetonových odvodňovacích systémů
- Zabezpečení kontrolních činností v průběhu procesů
- Zabezpečení operativních úkolů v oddělení kvality
- Odpovědnost za vstupní namátkovou kontrolu surovin (laboratorní ověřování)
- Zjišťování neshod, blokování neshodných výrobků
- Projednávání příčin vzniku chyb a podílení se na návrzích řešení
- Odpovědnost za vyhodnocování kvalitativních ukazatelů
- Ostatní úkoly dle pokynů vedoucího řízení kvality

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Zázemí stabilní zahraniční společnosti
- Zodpovědnou, zajímavou pozici
- Odpovídající platové ohodnocení
- Příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, další vzdělávání

Informace o náboru

V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis na e-mailovou adresu [email protected], tel.: 721 260 396

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Pro stabilní výrobní společnost se sídlem v Plzni, hledáme vhodného kandidáta na uvedenou pozici.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ technického směru
- Praxe min. 1 rok v řízení jakosti v průmyslovém podniku
- Komunikativní znalost NJ, případně AJ podmínkou
- Znalost norem ISO 9001
- Zkušenost s testováním vstupních materiálů, příp. laboratoře
- PC znalosti: MS OFFICE + (SAP výhodou)
- Spolehlivost, přesnost, samostatnost, důslednost
- Chuť se dále rozvíjet a vzdělávat
- Dobré komunikační dovednosti, asertivita
- Schopnost týmové spolupráce

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1963569  Datum zveřejnění: 22.12.2014