Fakturant/ka – částečný úvazek

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
Termín nástupu
01.02.2015
Mzdové podmínky (brutto)
100 - 100 Kč/hodina

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho významného klienta přijmeme na Ostravskou pobočku vhodného kandidáta/kandidátku na pozici FAKTURANT/KA.

Náplň práce:

- Příprava podkladů pro fakturaci
- Fakturace
- Základní kopírování a scanování dokumentů
- Administrativní práce spojené s chodem pobočky
- Práce v rozmezí PO – PÁ 8 – 14, (dle aktuální vytíženosti pobočky přesčasy)
- Úvazek 30 h/týden

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
- 100 Kč/hod
- Spolupráci na DPČ – v případě spokojenosti možnost převodu na HPP
- Nástup 1.2.2015
- Místo výkonu práce: Ostrava

Informace o náboru

V případě zájmu neváhejte a zašlete nám svůj životopis!

Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání.
Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Stavební průmysl

Pro našeho významného klienta přijmeme na Ostravskou pobočku vhodného kandidáta/kandidátku na pozici FAKTURANT/KA.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Praxe v oblasti administrativy/účetnictví 1 rok
- SŠ/VŠ ekonomického zaměření
- Výborné komunikační dovednosti
- Týmového ducha
- Znalost NAVISION, účetnictví velkou výhodou
- Samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost
- Aktivní přístup k práci, pečlivost a zaměření na detail
- Znalost MS Office

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1965900  Datum zveřejnění: 28.12.2014  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 100 - 100 Kč/hodina