Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista zákaznického centra
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
České Budějovice, Jihočeský kraj
České Budějovice, Jihočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zajištění péče o stávající klienty.
Zajištění podpory pro uživatele přímého bankovnictví.
Zpracování požadavků klientů.
Aktivní nabídka a prodej služeb a produktů banky stávajícím klientům (prodej produktů retailového bankovnictví).
Odpovědnost za prodejní výsledky a kvalitu poskytovaných služeb.
Zajištění podpory pro uživatele přímého bankovnictví.
Zpracování požadavků klientů.
Aktivní nabídka a prodej služeb a produktů banky stávajícím klientům (prodej produktů retailového bankovnictví).
Odpovědnost za prodejní výsledky a kvalitu poskytovaných služeb.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Stabilní zaměstnání a možnost kariérního růstu.
Zázemí renomované bankovní instituce.
Nadstandardní systém zaměstnaneckých výhod - 5 týdnů dovolené, stravenky, zvýhodněné produkty banky, příspěvky na dovolenou, sport, kulturu apod.
Odměna formou fixní mzdy a čtvrtletních bonusů v případě nadprůměrného výkonu.
Možnost finančního zvýhodnění v případě pokročilé znalosti AJ.
Místo výkonu práce: České Budějovice
Zázemí renomované bankovní instituce.
Nadstandardní systém zaměstnaneckých výhod - 5 týdnů dovolené, stravenky, zvýhodněné produkty banky, příspěvky na dovolenou, sport, kulturu apod.
Odměna formou fixní mzdy a čtvrtletních bonusů v případě nadprůměrného výkonu.
Možnost finančního zvýhodnění v případě pokročilé znalosti AJ.
Místo výkonu práce: České Budějovice
Informace o náboru
Pokud Vás naše nabídka zajímá a splňujete uvedené požadavky, neváhejte zaslat svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře. Těšíme se na spolupráci!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Bankovnictví, peněžnictví
Nadnárodní bankovní instituce s dlouholetou tradicí a silnou pozicí na českém trhu aktuálně rozšiřuje tým specialistů zákaznického centra o další 4 osoby.
Nadnárodní bankovní instituce s dlouholetou tradicí a silnou pozicí na českém trhu aktuálně rozšiřuje tým specialistů zákaznického centra o další 4 osoby.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
bankovnictví
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
SŠ vzdělání.
Komunikační dovednosti na velmi dobré úrovni a obchodního ducha.
Zkušenost s aktivním prodejem výhodou (praxe v oblasti prodeje finančních služeb vítána).
Schopnost sladit klientův zájem se zájmem společnosti
Schopnost komunikace v AJ (pokročilá znalost výhodou, ne podmínkou).
Ochotu učit se novým věcem.
Dobrou znalost práce s PC (MS Office).
Ochotu pracovat v celotýdenním směnném provozu (provoz Call centra: 7:00-22:00).
Komunikační dovednosti na velmi dobré úrovni a obchodního ducha.
Zkušenost s aktivním prodejem výhodou (praxe v oblasti prodeje finančních služeb vítána).
Schopnost sladit klientův zájem se zájmem společnosti
Schopnost komunikace v AJ (pokročilá znalost výhodou, ne podmínkou).
Ochotu učit se novým věcem.
Dobrou znalost práce s PC (MS Office).
Ochotu pracovat v celotýdenním směnném provozu (provoz Call centra: 7:00-22:00).
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2067782
Datum zveřejnění: 31.3.2015
2015-03-31
lokalita: Jihočeský kraj Pozice: Klientský pracovník Společnost: ADECCO spol.s r.o.