Specialista zákaznického centra

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
České Budějovice, Jihočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Zajištění péče o stávající klienty.
Zajištění podpory pro uživatele přímého bankovnictví.
Zpracování požadavků klientů.
Aktivní nabídka a prodej služeb a produktů banky stávajícím klientům (prodej produktů retailového bankovnictví).
Odpovědnost za prodejní výsledky a kvalitu poskytovaných služeb.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Stabilní zaměstnání a možnost kariérního růstu.
Zázemí renomované bankovní instituce.
Nadstandardní systém zaměstnaneckých výhod - 5 týdnů dovolené, stravenky, zvýhodněné produkty banky, příspěvky na dovolenou, sport, kulturu apod.
Odměna formou fixní mzdy a čtvrtletních bonusů v případě nadprůměrného výkonu.
Možnost finančního zvýhodnění v případě pokročilé znalosti AJ.
Místo výkonu práce: České Budějovice

Informace o náboru

Pokud Vás naše nabídka zajímá a splňujete uvedené požadavky, neváhejte zaslat svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře. Těšíme se na spolupráci!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Bankovnictví, peněžnictví

Nadnárodní bankovní instituce s dlouholetou tradicí a silnou pozicí na českém trhu aktuálně rozšiřuje tým specialistů zákaznického centra o další 4 osoby.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

bankovnictví

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

SŠ vzdělání.
Komunikační dovednosti na velmi dobré úrovni a obchodního ducha.
Zkušenost s aktivním prodejem výhodou (praxe v oblasti prodeje finančních služeb vítána).
Schopnost sladit klientův zájem se zájmem společnosti
Schopnost komunikace v AJ (pokročilá znalost výhodou, ne podmínkou).
Ochotu učit se novým věcem.
Dobrou znalost práce s PC (MS Office).
Ochotu pracovat v celotýdenním směnném provozu (provoz Call centra: 7:00-22:00).

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2067782  Datum zveřejnění: 31.3.2015