Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent vymáhání pohledávek
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha 5 - Anděl, Praha
Praha 5 - Anděl, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned
Ihned
Mzdové podmínky (brutto)
19000 - 25000 Kč/měsíc
19000 - 25000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, úspěšnou bankovní instituci hledáme kandidáty na pozici Referent vymáhání pohledávek.
Vaším hlavním úkolem bude telefonicky, písemně a osobně komunikovat s klienty spravovanými oddělením vymáhání za účelem vymáhání nezaplacených splátek poskytnutých půjček, evidovat a zapisovat výsledky uskutečněných hovorů do databáze, ověřovat a aktualizovat informace o klientovi.
Co bude náplní Vaší práce?
Zodpovídat telefonické a e-mailové dotazy od klientů
Zodpovídat za zaznamenání zjištěných informací do databáze
Spravovat stav přiděleného úseku databáze
Sledovat stav nesplácených úvěrů a uskutečněných kontaktů v přiděleném úseku databáze
Navrhovat řešení problematické situace klientů, vyřešit situaci k oboustranné spokojenosti, snažit se o co nejvčasnější uhrazení pohledávky tak, aby klient nevstoupil do procesu vymáhání
Zaznamenávat zjištěné informace a výsledky hovorů do databáze
Osobně jednat s klienty,
Dohledávání (zjišťování) chybějících informací o klientovi
Vaším hlavním úkolem bude telefonicky, písemně a osobně komunikovat s klienty spravovanými oddělením vymáhání za účelem vymáhání nezaplacených splátek poskytnutých půjček, evidovat a zapisovat výsledky uskutečněných hovorů do databáze, ověřovat a aktualizovat informace o klientovi.
Co bude náplní Vaší práce?
Zodpovídat telefonické a e-mailové dotazy od klientů
Zodpovídat za zaznamenání zjištěných informací do databáze
Spravovat stav přiděleného úseku databáze
Sledovat stav nesplácených úvěrů a uskutečněných kontaktů v přiděleném úseku databáze
Navrhovat řešení problematické situace klientů, vyřešit situaci k oboustranné spokojenosti, snažit se o co nejvčasnější uhrazení pohledávky tak, aby klient nevstoupil do procesu vymáhání
Zaznamenávat zjištěné informace a výsledky hovorů do databáze
Osobně jednat s klienty,
Dohledávání (zjišťování) chybějících informací o klientovi
Zaměstnanecké výhody, benefity
Silné zázemí mezinárodní bankovní skupiny
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku (s předpokladem přechodu na dobu neurčitou)
Perspektivní, zajímavou a motivující práci na dobu určitou
Výraznou podporu profesního růstu a seberealizace
Moderní pracovní prostředí, mladý kolektiv, osobní přístup
Odpovídající finanční ohodnocení
Bohatý program zaměstnaneckých benefitů:
Týden dovolené navíc
Příspěvek na stravování
Příspěvek na volnočasové aktivity
Příspěvek na penzijní a životní pojištění
Příspěvek na dovolenou
Příspěvky na osobní rozvoj
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku (s předpokladem přechodu na dobu neurčitou)
Perspektivní, zajímavou a motivující práci na dobu určitou
Výraznou podporu profesního růstu a seberealizace
Moderní pracovní prostředí, mladý kolektiv, osobní přístup
Odpovídající finanční ohodnocení
Bohatý program zaměstnaneckých benefitů:
Týden dovolené navíc
Příspěvek na stravování
Příspěvek na volnočasové aktivity
Příspěvek na penzijní a životní pojištění
Příspěvek na dovolenou
Příspěvky na osobní rozvoj
Informace o náboru
Pokud Vás pracovní pozice zaujala a splňujete veškeré požadavky, prosím o zaslání strukturovaného životopisu. Úspěšné kandidáty budeme kontaktovat do tří týdnu.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Bankovnictví, peněžnictví
Bankovní skupina.
Bankovní skupina.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
SŠ vzdělání s maturitou/ VOŠ (nejlépe ekonomického nebo právního zaměření)
Výborné vyjadřovací schopnosti (ústní i písemné), schopnost formulovat text, dopisy apod.
Velmi dobré komunikační dovednosti (vyjednávání apod.)
Ochota učit se nové věci, pracovní postupy; ochota k profesnímu i osobnímu růstu
Pozitivní myšlení, schopnost hledání pozitivního způsobu řešení problémů
Smysl pro detail; rychlé a logické uvažování
Schopnost přesvědčovat a vyjednávat
Uživatelská znalost práce na PC (MS Office), dobrá úroveň psaní na klávesnici
Odolnost vůči stresu
Výborné vyjadřovací schopnosti (ústní i písemné), schopnost formulovat text, dopisy apod.
Velmi dobré komunikační dovednosti (vyjednávání apod.)
Ochota učit se nové věci, pracovní postupy; ochota k profesnímu i osobnímu růstu
Pozitivní myšlení, schopnost hledání pozitivního způsobu řešení problémů
Smysl pro detail; rychlé a logické uvažování
Schopnost přesvědčovat a vyjednávat
Uživatelská znalost práce na PC (MS Office), dobrá úroveň psaní na klávesnici
Odolnost vůči stresu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2088949
Datum zveřejnění: 20.4.2015
2015-04-20
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Referent správy pohledávek Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 19000 - 25000 Kč/měsíc