Náborový specialista/ Recruitment Manager

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
červen

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• naplňování požadavků klienta v oblasti náborů a výběrů zaměstnanců
• komplexní péče o zakázky klienta, aktivní komunikace s klienty a řešení jejich požadavků
• zajištění inzerce, vyhodnocování životopisů a registrací kandidátů, filtrace databází, vedení osobních pohovorů, organizace a vyhodnocování průběhu výběrových řízení a následné přidělení kandidáta ke klientovi
• týmová spolupráce na personálních projektech

Zaměstnanecké výhody, benefity

• práci pro známou zahraniční společnost
• zajímavé finanční ohodnocení
• široký set zaměstnaneckých benefitů (13. plat, dovolená navíc, penzijní připojištění, příspěvky na sportovní a relaxační aktivity, příspěvky na vzdělávání, stravenky, atd.)
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na HPP (40 hod/týden), nebo formou DPČ (20 hod/týden)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Významný zahraniční klient v oblasti obchodu a prodeje.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ/VŠ vzdělání
• aktivní znalost AJ
• praxe na administrativní pozici
• velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• odolnost vůči stresu, ochota pracovat přesčas
• velice dobré organizační schopnosti, samostatnost
• aktivní znalost práce na PC (MS Office, Internet)
• časová flexibilita, ochota pracovat na směny a o víkendu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2090434  Datum zveřejnění: 21.4.2015