Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administration Manager/ Office Manager Jihlava
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Okres Jihlava
Okres Jihlava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
27.04.2015
27.04.2015
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• administrativa týkající se zaměstnávání pracovníků pomocí služby Temporary Help
(sepisování pracovně-právních dokumentů, evidence pracovní doby, přihlášky zaměstnanců na ÚP a na pojišťovny, výstupní dokumentace apod.)
• příprava mzdových podkladů (zpracování docházek) a podkladů pro fakturaci
• komunikace s orgány státní správy
• každodenní komunikace s agenturními zaměstnanci a řešení jejich dotazů
• správa pokladny a pohledávek u klientů
• každodenní ad hoc úkoly spojené s chodem pobočky (nečekaná komunikace se zaměstnanci, řešení problémů s klienty aj.)
• objednávání kancelářských potřeb a zařízení
• příprava týdenních/měsíčních/ročních reportů
(sepisování pracovně-právních dokumentů, evidence pracovní doby, přihlášky zaměstnanců na ÚP a na pojišťovny, výstupní dokumentace apod.)
• příprava mzdových podkladů (zpracování docházek) a podkladů pro fakturaci
• komunikace s orgány státní správy
• každodenní komunikace s agenturními zaměstnanci a řešení jejich dotazů
• správa pokladny a pohledávek u klientů
• každodenní ad hoc úkoly spojené s chodem pobočky (nečekaná komunikace se zaměstnanci, řešení problémů s klienty aj.)
• objednávání kancelářských potřeb a zařízení
• příprava týdenních/měsíčních/ročních reportů
Zaměstnanecké výhody, benefity
• práci pro největší personální společnost na světě, NÁSTUP IHNED
• příjemné pracovní prostředí
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na HPP (40 hod/týden)
• příjemné pracovní prostředí
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na HPP (40 hod/týden)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 15 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 15 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začátečník (A1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ/VŠ vzdělání
• odolnost vůči stresu a možnost a ochota pracovat přesčas - PODMÍNKOU
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména EXCEL na velmi dobré úrovni, Internet)
• praxe na administrativní pozici
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a základní znalost zákoníku práce velkou výhodou
• velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• velice dobré organizační schopnosti, samostatnost
• odolnost vůči stresu a možnost a ochota pracovat přesčas - PODMÍNKOU
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména EXCEL na velmi dobré úrovni, Internet)
• praxe na administrativní pozici
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a základní znalost zákoníku práce velkou výhodou
• velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• velice dobré organizační schopnosti, samostatnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2092417
Datum zveřejnění: 22.4.2015
2015-04-22
lokalita: Okres Jihlava Pozice: Administrativní pracovník, referent, HR asistent, Mzdový účetní, Office manager, Personalista Společnost: ADECCO spol.s r.o.