Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Team Leader s NJ - Praha Stodůlky!
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
31.05.2015
31.05.2015
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, významnou mezinárodní společnost, hledáme vhodné uchazeče na pozici Team Leader do oddělení hlavní knihy s němčinou.
Tato pozice je vykonávána v moderním centru sdílených služeb v Praze, kde náplní práce Team leadera je:
- řízení každodenní operativní činnosti v rámci oddělení
- organizování práce jednotlivým členům týmu
- vedení týmu (motivace a hodnocení výkonu přímých podřízených, péče o rozvoj zaměstnanců, sledování plnění cílů)
- zodpovědnost za správné provedení měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrek
- kontaktní osoba pro zákazníka a liniového managera
- řešení personálních záležitostí v rámci týmu (výběr nových členů týmu, zodpovědnost za jejich zaškolení, plánování dovolených, schvalování)
Pokud Vás tato pracovní nabídka zaujala, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis v českém a německém jazyce prostřednictvím odpovědního formuláře. Vhodné uchazeče budeme kontaktovat do 3 týdnů.
Tato pozice je vykonávána v moderním centru sdílených služeb v Praze, kde náplní práce Team leadera je:
- řízení každodenní operativní činnosti v rámci oddělení
- organizování práce jednotlivým členům týmu
- vedení týmu (motivace a hodnocení výkonu přímých podřízených, péče o rozvoj zaměstnanců, sledování plnění cílů)
- zodpovědnost za správné provedení měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrek
- kontaktní osoba pro zákazníka a liniového managera
- řešení personálních záležitostí v rámci týmu (výběr nových členů týmu, zodpovědnost za jejich zaškolení, plánování dovolených, schvalování)
Pokud Vás tato pracovní nabídka zaujala, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis v českém a německém jazyce prostřednictvím odpovědního formuláře. Vhodné uchazeče budeme kontaktovat do 3 týdnů.
Zaměstnanecké výhody, benefity
A my Vám nabízíme:
- zázemí mezinárodního koncernu globálního významu
- smlouvu na dobu určitou 3 roky (zástup za MD/RD)
- příležitost k seberealizaci
- možnost osobního a profesního růstu v rámci společnosti po celém světě
- systém firemního vzdělávání a školení
- atraktivní finanční odměňování a širokou škálu zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené, příspěvek na volnočasové aktivity, pružnou pracovní dobu a další)
- nové moderní pracoviště v Praze (Stodůlky)
- zázemí mezinárodního koncernu globálního významu
- smlouvu na dobu určitou 3 roky (zástup za MD/RD)
- příležitost k seberealizaci
- možnost osobního a profesního růstu v rámci společnosti po celém světě
- systém firemního vzdělávání a školení
- atraktivní finanční odměňování a širokou škálu zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené, příspěvek na volnočasové aktivity, pružnou pracovní dobu a další)
- nové moderní pracoviště v Praze (Stodůlky)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Mezinárodní společnost
Mezinárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co očekáváme od Vás?
- SŠ/VŠ vzdělání
- pokročilá/plynulá znalost německého jazyka, angličtina je výhodou
- velmi dobrou znalost účetních procesů
- zkušenost s vedením týmu (i menšího)
- schopnost motivovat zaměstnance
- velmi dobré komunikační dovednosti a organizační schopnosti,
- časovou flexibilitu, ochotu cestovat
- SŠ/VŠ vzdělání
- pokročilá/plynulá znalost německého jazyka, angličtina je výhodou
- velmi dobrou znalost účetních procesů
- zkušenost s vedením týmu (i menšího)
- schopnost motivovat zaměstnance
- velmi dobré komunikační dovednosti a organizační schopnosti,
- časovou flexibilitu, ochotu cestovat
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2098100
Datum zveřejnění: 27.4.2015
2015-04-27
lokalita: Praha Pozice: Specialista fakturace a plateb, Účetní, Vedoucí oddělení Společnost: ADECCO spol.s r.o.