Administration Manager/ Office Manager Brno

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Pekárenská 6, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
25.05.2015

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• administrativa týkající se zaměstnávání pracovníků pomocí služby Temporary Help
(sepisování pracovně-právních dokumentů, evidence pracovní doby, přihlášky zaměstnanců na ÚP a na pojišťovny, výstupní dokumentace apod.)
• příprava mzdových podkladů (zpracování docházek) a podkladů pro fakturaci
• komunikace s orgány státní správy
• každodenní komunikace s agenturními zaměstnanci a řešení jejich dotazů
• správa pokladny a pohledávek u klientů
• každodenní ad hoc úkoly spojené s chodem pobočky (nečekaná komunikace se zaměstnanci, řešení problémů s klienty aj.)
• objednávání kancelářských potřeb a zařízení
• příprava týdenních/měsíčních/ročních reportů

Zaměstnanecké výhody, benefity

• práci pro největší personální společnost na světě, NÁSTUP IHNED
• příjemné pracovní prostředí
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na HPP (40 hod/týden)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 15 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Ostatní znalosti

Mzdové účetnictví - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ/VŠ vzdělání
• odolnost vůči stresu a možnost a ochota pracovat přesčas - PODMÍNKOU
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména EXCEL na velmi dobré úrovni, Internet)
• praxe na administrativní pozici
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a základní znalost zákoníku práce velkou výhodou
• velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• velice dobré organizační schopnosti, samostatnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2114048  Datum zveřejnění: 19.5.2015