Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Konzultant klientského centra
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• aktivní komunikace s uchazeči o práci
• poskytování informací ohledně volných pracovních míst uchazečům
• telefonický a e-mailový kontakt s uchazeči
• konzultace s uchazeči
• pomoc při registraci uchazeče do interní databáze
• práce s interním systémem
• podpora junior recruitera
• pasivní linka
• poskytování informací ohledně volných pracovních míst uchazečům
• telefonický a e-mailový kontakt s uchazeči
• konzultace s uchazeči
• pomoc při registraci uchazeče do interní databáze
• práce s interním systémem
• podpora junior recruitera
• pasivní linka
Zaměstnanecké výhody, benefity
• práci pro našeho významného zahraničního klienta
• zajímavé finanční ohodnocení
• získání zajímavé praxe
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• vhodné pro studenty vyšších ročníků VŠ
• spolupráci na HPP
• zajímavé finanční ohodnocení
• získání zajímavé praxe
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• vhodné pro studenty vyšších ročníků VŠ
• spolupráci na HPP
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Významný zahraniční klient působící v oblasti internetového obchodu.
Významný zahraniční klient působící v oblasti internetového obchodu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začátečník (A1)
Počet let praxe
1
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• nástup v červnu
• ochota pracovat na směny a o víkendu
• zkušenost na obdobné pozici podmínkou
• znalost AJ výhodou
• minimálně SŠ vzdělání
• velmi dobré komunikační schopnosti
• odolnost vůči stresu, ochota pracovat přesčas, spolehlivost, samostatnost, časová flexibilita
• aktivní znalost práce na PC (MS Office, Internet)
• ochota pracovat na směny a o víkendu
• zkušenost na obdobné pozici podmínkou
• znalost AJ výhodou
• minimálně SŠ vzdělání
• velmi dobré komunikační schopnosti
• odolnost vůči stresu, ochota pracovat přesčas, spolehlivost, samostatnost, časová flexibilita
• aktivní znalost práce na PC (MS Office, Internet)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2116579
Datum zveřejnění: 21.5.2015
2015-05-21
lokalita: Praha Pozice: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: ADECCO spol.s r.o.