Payroll Support

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
01.06.2015

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• zadávání jednotlivých dat a pracovně právních dokumentů do interního systému
• každodenní telefonická/osobní komunikace s agenturními zaměstnanci
• správa pracovně-právní agendy (uzavírání, ukončování, změny pracovně-právních vztahů a činnosti s tím související)
• podpora Payroll Administratora
• ad hoc úkoly

Zaměstnanecké výhody, benefity

• práci pro známou zahraniční společnost
• příjemné pracovní prostředí
• adekvátní zaškolení
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na HPP/DPČ
• nástup v červnu
• vhodné pro absolventy

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Významný zahraniční klient působící v oblasti internetového obchodu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

Finance, účetnictví, personalistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začátečník (A1)

Ostatní znalosti

Mzdové účetnictví - Základy
Personalistika - Základy

Počet let praxe

1

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na finance, účetnictví, personalistiku – výhodou
• smysl pro detail a pečlivost
• odolnost vůči stresu
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel)
• praxe na administrativní pozici - PODMÍNKOU
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy, základní znalost zákoníku práce velkou výhodou
• znalost práce v programu Navision- výhodou
• znalost AJ výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2117233  Datum zveřejnění: 22.5.2015