Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Payroll Support
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
01.06.2015
01.06.2015
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• zadávání jednotlivých dat a pracovně právních dokumentů do interního systému
• každodenní telefonická/osobní komunikace s agenturními zaměstnanci
• správa pracovně-právní agendy (uzavírání, ukončování, změny pracovně-právních vztahů a činnosti s tím související)
• podpora Payroll Administratora
• ad hoc úkoly
• každodenní telefonická/osobní komunikace s agenturními zaměstnanci
• správa pracovně-právní agendy (uzavírání, ukončování, změny pracovně-právních vztahů a činnosti s tím související)
• podpora Payroll Administratora
• ad hoc úkoly
Zaměstnanecké výhody, benefity
• práci pro známou zahraniční společnost
• příjemné pracovní prostředí
• adekvátní zaškolení
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na HPP/DPČ
• nástup v červnu
• vhodné pro absolventy
• příjemné pracovní prostředí
• adekvátní zaškolení
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na HPP/DPČ
• nástup v červnu
• vhodné pro absolventy
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Významný zahraniční klient působící v oblasti internetového obchodu.
Významný zahraniční klient působící v oblasti internetového obchodu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
Finance, účetnictví, personalistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začátečník (A1)
Ostatní znalosti
Mzdové účetnictví - Základy
Personalistika - Základy
Personalistika - Základy
Počet let praxe
1
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na finance, účetnictví, personalistiku – výhodou
• smysl pro detail a pečlivost
• odolnost vůči stresu
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel)
• praxe na administrativní pozici - PODMÍNKOU
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy, základní znalost zákoníku práce velkou výhodou
• znalost práce v programu Navision- výhodou
• znalost AJ výhodou
• smysl pro detail a pečlivost
• odolnost vůči stresu
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel)
• praxe na administrativní pozici - PODMÍNKOU
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy, základní znalost zákoníku práce velkou výhodou
• znalost práce v programu Navision- výhodou
• znalost AJ výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2117233
Datum zveřejnění: 22.5.2015
2015-05-22
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, HR asistent, Mzdový účetní, Personální konzultant, Účetní Společnost: ADECCO spol.s r.o.