Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/Asistentka do obchodního oddělení
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha - Zličín, Kladno, Jeneč, Praha, Středočeský kraj
Praha - Zličín, Kladno, Jeneč, Praha, Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Dle domluvy, ihned
Dle domluvy, ihned
Mzdové podmínky (brutto)
21000 - 27000 Kč/měsíc
21000 - 27000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, americkou společnost poskytující logistické služby, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/Asistentka do obchodního oddělení.
Co bude náplní Vaší práce?
- Podpora členů menšího obchodního týmu:
- kontaktování potencionálních klientů a představení produktů společnosti
- organizování schůzek pro své kolegy obchodníky
- práce s databází společnosti, její správa a aktualizace
- příprava reportů, prezentací apod.
- průzkum trhu a sběr informací
- NEJSME CALL Centrum!
Co bude náplní Vaší práce?
- Podpora členů menšího obchodního týmu:
- kontaktování potencionálních klientů a představení produktů společnosti
- organizování schůzek pro své kolegy obchodníky
- práce s databází společnosti, její správa a aktualizace
- příprava reportů, prezentací apod.
- průzkum trhu a sběr informací
- NEJSME CALL Centrum!
Zaměstnanecké výhody, benefity
- práci na hlavní pracovní poměr
- pracovní doba po – pá (cca od 8:30 do 17:00)
- atraktivní mzdové ohodnocení
- přátelský menší pracovní tým
- výrazná podpora kariérního růstu v rámci společnosti
- možnost učit se od zkušených profesionálů
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů:
týden dovolené navíc, stravenky (105 Kč/směnu), slevy u mobilních operátorů, příspěvky na kulturu/sport/vzdělávání, bonusy (2500 Kč až 5000 Kč/čtvrtletí)
- výborná dostupnost ze Zličína, Kladna
- pracovní doba po – pá (cca od 8:30 do 17:00)
- atraktivní mzdové ohodnocení
- přátelský menší pracovní tým
- výrazná podpora kariérního růstu v rámci společnosti
- možnost učit se od zkušených profesionálů
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů:
týden dovolené navíc, stravenky (105 Kč/směnu), slevy u mobilních operátorů, příspěvky na kulturu/sport/vzdělávání, bonusy (2500 Kč až 5000 Kč/čtvrtletí)
- výborná dostupnost ze Zličína, Kladna
Informace o náboru
Zaujala Vás naše nabídka? Tak neváhejte a zašlete nám Váš strukturovaný životopis!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Logistická společnost
Logistická společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co od Vás očekáváme?
- středoškolské vzdělání s maturitou
- velmi dobré komunikační dovednosti (mluvený a písemný projev)
- příjemné vystupování
- výborné organizační schopnosti
- důraz na kvalitně odvedenou práci
- uživatelskou znalost práce na PC – Word, Excel, Outlook
- praxe v oblasti zákaznické podpory, administrativy výhodou
- středoškolské vzdělání s maturitou
- velmi dobré komunikační dovednosti (mluvený a písemný projev)
- příjemné vystupování
- výborné organizační schopnosti
- důraz na kvalitně odvedenou práci
- uživatelskou znalost práce na PC – Word, Excel, Outlook
- praxe v oblasti zákaznické podpory, administrativy výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2117503
Datum zveřejnění: 22.5.2015
2015-05-22
lokalita: Praha - Zličín, Kladno, Jeneč, Praha, Středočeský kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Sekretářka, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 21000 - 27000 Kč/měsíc