Asistetntka nákupu a logistiky (25.000,- Kč)

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Jihomoravský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Budeš zodpovídat za nákup surovin k výrobě (především papíru)
• Kontrolovat, zda je vše připraveno k výrobě (materiál, správnost dat)
• Organizovat pracovníky ve skladu
• Plánovat expedici i fakturaci
• Koordinovat interní řidiče i externí dopravce

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Moderní prostory, přístup k nejnovějším technologiím
• Zázemí stabilní české firmy, přátelský kolektiv
• Možnost dalšího rozvoje, jak po profesní tak i po osobní stránce
• Individuální přístup k zaměstnancům, další systém benefitů
• Místo výkonu práce: Brno

Informace o náboru

Zaujala tě pracovní pozice?

Skvěle! Jen mi pošli životopis na marta.kalova’zavináč’adecco.com nebo mi zavolej na číslo: +420 724 611 625 a já ti povím víc.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Polygrafický průmysl, tiskárny

Za každým úspěšným manažerem, ředitelem či procesem ve firmě se obvykle skrývá pracovitý, efektivní asistent/ka. Máš smysl pro zodpovědnost a jsi spolehlivý/á? Nakoukni za zavřené dveře a přidej se do týmu.

Moderní zavedená tiskařská společnost přijme do svého týmu tolik potřebnou posilu na pozici:

ASISTETNTKA NÁKUPU A LOGISTIKY (25.000,- Kč)

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Již máš praxi v oblasti nákupu a logistiky z výrobního prostředí
• Tvými nejvýraznějšími rysy je zodpovědnost a spolehlivost
• Jsi organizačně schopný/á, dokážeš dodržovat termíny, pokud něco nevíš, nebojíš se zeptat
• Máš týmového ducha a jsi reprezentativní
• Pokud umíš anglicky, bude to tvoje

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2122618  Datum zveřejnění: 30.6.2015