For Hungarin speakers: Customer Service Specialist with Hungarian and English!

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
21000 - 25000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, nadnárodní společnost, působící v oblasti IT hledáme kandidáty na pozici Customer Service Specialist with Hungarian and English.

Co bude náplní Vaší práce?
Technická podpora klientů
Poskytování informací k produktům
Vyřizování reklamací a stížností
Konzultace a poskytování odborných informací
Hovory jsou v maďarštině, komunikace uvnitř společnosti je v AJ!
Provoz call centra po – pá 8:00 – 19:00
8-mi hodinové směny

Zaměstnanecké výhody, benefity

Moderní pracoviště v centru Prahy
Práce v mladém multikulturním týmu
Možnost kariérního rozvoje
Možnost denního využití cizích jazyků
Bonusy, stravenky
Vhodné zejména pro kandidáty se zájmem o mezinárodní prostředí a IT

Informace o náboru

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis v ruském nebo anglickém jazyce na e-mail [email protected].

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem

nadnárodní společnost působící v oblasti IT

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Výborné komunikační dovednosti (maďaština - rodný jazyk, AJ - B2/C1)
Orientace v moderních technologiích
Schopnost rychle se učit novým věcem
Spolehlivost, diskrétnost, pracovitost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2152249  Datum zveřejnění: 22.6.2015  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 21000 - 25000 Kč/měsíc