Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Payroll Administrator – významný zahraniční klient
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného zahraničního klienta hledáme dynamického a zodpovědného člověka se zkušenostmi se zpracováním podkladů pro mzdy a orientací v mzdově-personální legislativě.
NÁPLŇ PRÁCE:
• zpracování podkladů pro mzdy a fakturaci, kontrola dat a výstupů
• každodenní komunikace s agenturními zaměstnanci a klientem (kontrola dat, docházek, výplatních pásek, …řešení dotazů/problémů se mzdami atd.)
• odpovědnost za správu dat a podkladů pro mzdy
• komunikace s orgány státní správy (ÚP, MÚ, pojišťovny aj.)
• aktivní práce s personálně-mzdovým informačním systémem
• práce v týmu, schopnost zastupitelnosti
• orientace v mzdově-personální legislativě
• každodenní práce v programu Excel – reporting včetně ad hoc požadavků
NÁPLŇ PRÁCE:
• zpracování podkladů pro mzdy a fakturaci, kontrola dat a výstupů
• každodenní komunikace s agenturními zaměstnanci a klientem (kontrola dat, docházek, výplatních pásek, …řešení dotazů/problémů se mzdami atd.)
• odpovědnost za správu dat a podkladů pro mzdy
• komunikace s orgány státní správy (ÚP, MÚ, pojišťovny aj.)
• aktivní práce s personálně-mzdovým informačním systémem
• práce v týmu, schopnost zastupitelnosti
• orientace v mzdově-personální legislativě
• každodenní práce v programu Excel – reporting včetně ad hoc požadavků
Zaměstnanecké výhody, benefity
CO NABÍZÍME:
• práci pro velkou a velmi prestižní mezinárodní společnost
• příjemné pracovní prostředí
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na HPP
• nástup ASAP / dle dohody
• práci pro velkou a velmi prestižní mezinárodní společnost
• příjemné pracovní prostředí
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na HPP
• nástup ASAP / dle dohody
Informace o náboru
KONTAKT:
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected], v případě dotazů
volejte na 724 611 610.
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected], v případě dotazů
volejte na 724 611 610.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Velká celosvětová společnost působící v oblasti internetového obchodu.
Velká celosvětová společnost působící v oblasti internetového obchodu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
POŽADAVKY NA ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA/-TKU:
• SŠ/VŠ vzdělání v oboru finance, mzdy, účetnictví, personalistika apod.
• předchozí praxe na obdobné pozici min. 1-2 roky
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a znalost zákoníku práce
• dobré organizační schopnosti a schopnost stanovit si priority
• odolnost vůči stresu a časová flexibilita podmínkou
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména EXCEL, Internet)
• velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• flexibilita, schopnost týmové spolupráce i samostatného řešení úkolů, znalost AJ výhodou
• SŠ/VŠ vzdělání v oboru finance, mzdy, účetnictví, personalistika apod.
• předchozí praxe na obdobné pozici min. 1-2 roky
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a znalost zákoníku práce
• dobré organizační schopnosti a schopnost stanovit si priority
• odolnost vůči stresu a časová flexibilita podmínkou
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména EXCEL, Internet)
• velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• flexibilita, schopnost týmové spolupráce i samostatného řešení úkolů, znalost AJ výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2161373
Datum zveřejnění: 30.6.2015
2015-06-30
lokalita: Praha Pozice: Controller, Mzdový účetní, Personalista, Specialista odměňování a benefitů, Specialista reportingu Společnost: ADECCO spol.s r.o.