Payroll Administrator – významný zahraniční klient

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho významného zahraničního klienta hledáme dynamického a zodpovědného člověka se zkušenostmi se zpracováním podkladů pro mzdy a orientací v mzdově-personální legislativě.

NÁPLŇ PRÁCE:
• zpracování podkladů pro mzdy a fakturaci, kontrola dat a výstupů
• každodenní komunikace s agenturními zaměstnanci a klientem (kontrola dat, docházek, výplatních pásek, …řešení dotazů/problémů se mzdami atd.)
• odpovědnost za správu dat a podkladů pro mzdy
• komunikace s orgány státní správy (ÚP, MÚ, pojišťovny aj.)
• aktivní práce s personálně-mzdovým informačním systémem
• práce v týmu, schopnost zastupitelnosti
• orientace v mzdově-personální legislativě
• každodenní práce v programu Excel – reporting včetně ad hoc požadavků

Zaměstnanecké výhody, benefity

CO NABÍZÍME:
• práci pro velkou a velmi prestižní mezinárodní společnost
• příjemné pracovní prostředí
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na HPP
• nástup ASAP / dle dohody

Informace o náboru

KONTAKT:
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected], v případě dotazů
volejte na 724 611 610.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

Velká celosvětová společnost působící v oblasti internetového obchodu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADAVKY NA ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA/-TKU:
• SŠ/VŠ vzdělání v oboru finance, mzdy, účetnictví, personalistika apod.
• předchozí praxe na obdobné pozici min. 1-2 roky
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a znalost zákoníku práce
• dobré organizační schopnosti a schopnost stanovit si priority
• odolnost vůči stresu a časová flexibilita podmínkou
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména EXCEL, Internet)
• velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• flexibilita, schopnost týmové spolupráce i samostatného řešení úkolů, znalost AJ výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2161373  Datum zveřejnění: 30.6.2015