Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Payroll data entry - Payroll Support – velký prestižní projekt
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, na dohodu (brigády)
plný úvazek, na dohodu (brigády)
Mzdové podmínky (brutto)
120 Kč/hodina
120 Kč/hodina
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného zahraničního klienta hledáme kandidáty/tky do payroll týmu.
Jste čerstvý absolvent, který touží získat hodnotnou praxi a stát se součástí velkého a prestižního projektu?
Máte již menší zkušenosti v oblasti účetnictví nebo administrativy, či ideálně přímo se zadáváním dat do systému, zajímá vás práce s čísly, tabulkami a daty? Je Vaší doménou rychlost a preciznost? Pak hledáme právě Vás!
NÁPLŇ PRÁCE:
• podpora a pomoc týmu Payroll Administratorů
• ZADÁVÁNÍ JEDNOTLIVÝCH DAT a pracovně právních dokumentů do interního systému
• s tím související častá účast na hromadných výběrových řízeních – sběr dat o zam-ci/pracovním poměru, vytváření smluvních dokumentů a jejich tisk přímo na místě
• ad hoc úkoly
Jste čerstvý absolvent, který touží získat hodnotnou praxi a stát se součástí velkého a prestižního projektu?
Máte již menší zkušenosti v oblasti účetnictví nebo administrativy, či ideálně přímo se zadáváním dat do systému, zajímá vás práce s čísly, tabulkami a daty? Je Vaší doménou rychlost a preciznost? Pak hledáme právě Vás!
NÁPLŇ PRÁCE:
• podpora a pomoc týmu Payroll Administratorů
• ZADÁVÁNÍ JEDNOTLIVÝCH DAT a pracovně právních dokumentů do interního systému
• s tím související častá účast na hromadných výběrových řízeních – sběr dat o zam-ci/pracovním poměru, vytváření smluvních dokumentů a jejich tisk přímo na místě
• ad hoc úkoly
Zaměstnanecké výhody, benefity
CO NABÍZÍME:
• práci pro známou a prestižní zahraniční společnost
• příjemné pracovní prostředí
• adekvátní zaškolení a propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• zajímavé finanční ohodnocení
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na DPČ (HPP)
• průběžné nástupy srpen - říjen
• velmi vhodné pro absolventy
• práci pro známou a prestižní zahraniční společnost
• příjemné pracovní prostředí
• adekvátní zaškolení a propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• zajímavé finanční ohodnocení
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na DPČ (HPP)
• průběžné nástupy srpen - říjen
• velmi vhodné pro absolventy
Informace o náboru
KONTAKT:
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected].
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected].
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Celosvětová společnost působící v oblasti internetového obchodu.
Celosvětová společnost působící v oblasti internetového obchodu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
POŽADAVKY NA ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA/-TKU:
• praxe na administrativní pozici - PODMÍNKOU
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a základní znalost zákoníku práce velkou výhodou
• SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na finance, účetnictví, personalistiku – výhodou
• rychlost, preciznost, smysl pro detail a pečlivost
• odolnost vůči stresu
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel)
• znalost práce v programu Navision- výhodou
• znalost AJ výhodou
• praxe na administrativní pozici - PODMÍNKOU
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a základní znalost zákoníku práce velkou výhodou
• SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na finance, účetnictví, personalistiku – výhodou
• rychlost, preciznost, smysl pro detail a pečlivost
• odolnost vůči stresu
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel)
• znalost práce v programu Navision- výhodou
• znalost AJ výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2161392
Datum zveřejnění: 30.6.2015
2015-06-30
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, HR asistent, Mzdový účetní, Specialista reportingu Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 120 Kč/hodina