Zástupce manažera – Luxusní prodejna

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Moravskoslezský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Umíte anglicky? Máte zkušenosti s vedením podřízených? Je pro Vás důležitá preciznost a kvalita? Máme pro Vás zářivou pracovní příležitost !

Co vás čeká?
- Každodenní kontakt s klienty
- Šíření dobrého jména značky
- Zodpovědnost za pracovní procesy
- Školení zaměstnanců
- Administrativní zaštítění procesů
- Zodpovědné a pečlivé plnění úkolů
- Zastupování manažera v době jeho nepřítomnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám rádi nabídneme?
- Velmi lukrativní pracovní pozice
- Práce v super kolektivu
- Ohromný rozvoj
- Výborné platové ohodnocení
- Zajímavé benefity

Informace o náboru

Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte reagovat!

Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte a zašlete Váš strukturovaný životopis na adresu. Těšíme se na spolupráci s Vámi.
Poskytnutím údajů souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Prodejna s luxusními šperky

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Jaké máme požadavky?
- Perfektní znalost anglického jazyka
- Praxe na obdobné pozici
- Proklientský přístup a velmi reprezentativní vystupování
- Zkušenosti s vedením podřízených
- Znalost značky podmínkou!
- Prodejní dovednosti
- Příjemné vystupování a loajalita

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2165913  Datum zveřejnění: 2.7.2015