Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Payroll Support - Data entry – prestižní projekt Amazon
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
120 Kč/hodina
120 Kč/hodina
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Payroll Support - Data entry – prestižní projekt Amazon
Hledáme kandidáty/tky do našeho rozšiřujícího se payroll týmu, který se orientuje na významného zahraničního klienta, společnost Amazon.
Jste čerstvý absolvent, který touží získat hodnotnou praxi v personalistice? Chcete se stát součástí velkého a prestižního projektu?
Máte již zkušenost v oblasti data entry/administrativy, účetnictví či zákaznického servisu? - Zajímá vás práce s čísly/daty a je Vaší doménou rychlost a preciznost? A jste zároveň komunikativní a silně orientovaná/ý na zákazníka/klienta a jeho potřeby?
Pak hledáme právě Vás!
NÁPLŇ PRÁCE:
• podpora a pomoc týmu Payroll Administratorů
• ZADÁVÁNÍ JEDNOTLIVÝCH DAT a pracovně právních dokumentů do interního systému
• s tím související častá účast na hromadných výběrových řízeních – sběr dat o zam-ci/pracovním poměru, tvorba smluvních dokumentů a jejich tisk přímo na místě atd.
• ad hoc úkoly
POŽADAVKY NA ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA/-TKU:
• praxe na administrativní pozici - PODMÍNKOU
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a základní znalost zákoníku práce velkou výhodou
• SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na finance, účetnictví, personalistiku – výhodou
• rychlost, preciznost, smysl pro detail a pečlivost
• odolnost vůči stresu
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel)
• znalost práce v programu Navision- výhodou
• znalost AJ výhodou
CO NABÍZÍME:
• práci pro známou a prestižní zahraniční společnost
• adekvátní zaškolení a propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• zajímavé finanční ohodnocení 120 Kč/hod.
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti – seniorské pozice
• spolupráci na DPČ (poté přechod na HPP)
• průběžné nástupy červenec - září
• velmi vhodné pro absolventy
KONTAKT:
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected].
Hledáme kandidáty/tky do našeho rozšiřujícího se payroll týmu, který se orientuje na významného zahraničního klienta, společnost Amazon.
Jste čerstvý absolvent, který touží získat hodnotnou praxi v personalistice? Chcete se stát součástí velkého a prestižního projektu?
Máte již zkušenost v oblasti data entry/administrativy, účetnictví či zákaznického servisu? - Zajímá vás práce s čísly/daty a je Vaší doménou rychlost a preciznost? A jste zároveň komunikativní a silně orientovaná/ý na zákazníka/klienta a jeho potřeby?
Pak hledáme právě Vás!
NÁPLŇ PRÁCE:
• podpora a pomoc týmu Payroll Administratorů
• ZADÁVÁNÍ JEDNOTLIVÝCH DAT a pracovně právních dokumentů do interního systému
• s tím související častá účast na hromadných výběrových řízeních – sběr dat o zam-ci/pracovním poměru, tvorba smluvních dokumentů a jejich tisk přímo na místě atd.
• ad hoc úkoly
POŽADAVKY NA ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA/-TKU:
• praxe na administrativní pozici - PODMÍNKOU
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a základní znalost zákoníku práce velkou výhodou
• SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na finance, účetnictví, personalistiku – výhodou
• rychlost, preciznost, smysl pro detail a pečlivost
• odolnost vůči stresu
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel)
• znalost práce v programu Navision- výhodou
• znalost AJ výhodou
CO NABÍZÍME:
• práci pro známou a prestižní zahraniční společnost
• adekvátní zaškolení a propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• zajímavé finanční ohodnocení 120 Kč/hod.
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti – seniorské pozice
• spolupráci na DPČ (poté přechod na HPP)
• průběžné nástupy červenec - září
• velmi vhodné pro absolventy
KONTAKT:
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected].
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2176295
Datum zveřejnění: 9.7.2015
2015-07-09
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, HR asistent, Specialista podpory zákazníků Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 120 Kč/hodina