Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista podpory zákazníkům
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj
Jihomoravský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Tvojí hlavni zodpovědností bude komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků, servis
• Optimalizace smluv zákazníků, retence
• Komunikovat s týmem specialistů
• S tím spojená administrativa
• Optimalizace smluv zákazníků, retence
• Komunikovat s týmem specialistů
• S tím spojená administrativa
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zázemí stabilní společnosti, hlavní pracovní poměr
• Možnost profesního růstu, systém zaškolení
• Přátelský kolektiv, zajímavé finanční ohodnocení
• Firemní balíček benefitů (dovolená navíc, stravenky, příspěvky na pojištění, slevy u partnerských firem,...)
• Místo pracoviště: Brno
• Možnost profesního růstu, systém zaškolení
• Přátelský kolektiv, zajímavé finanční ohodnocení
• Firemní balíček benefitů (dovolená navíc, stravenky, příspěvky na pojištění, slevy u partnerských firem,...)
• Místo pracoviště: Brno
Informace o náboru
Zaujala Tě pracovní pozice?
Skvělé... Stačí jen zaslat životopis: marta.kalova"zavináč"adecco.com, nebo mi zavolej na tel: +420 724 611 625 a já Ti řeknu více.
Skvělé... Stačí jen zaslat životopis: marta.kalova"zavináč"adecco.com, nebo mi zavolej na tel: +420 724 611 625 a já Ti řeknu více.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Pojišťovnictví kromě povinného sociálního zabezpečení
Jsi komunikativní a dokážeš si poradit s každým argumentem? Je navíc tvým cílem pečovat o zákazníka a chceš se naučit něco nového?
Nadešel čas přidat se do týmu zákaznické podpory. Stabilní zavedená pojišťovna přijme do svého týmu kolegu na pozici:
SPECIALISTA PODPORY ZÁKAZNÍKŮM
Jsi komunikativní a dokážeš si poradit s každým argumentem? Je navíc tvým cílem pečovat o zákazníka a chceš se naučit něco nového?
Nadešel čas přidat se do týmu zákaznické podpory. Stabilní zavedená pojišťovna přijme do svého týmu kolegu na pozici:
SPECIALISTA PODPORY ZÁKAZNÍKŮM
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Abys uspěl/a na výběrovém řízení, rozhodně bys měl/a být komunikativní
• Pokud máš už praxi na obdobné pozice, je to tvoje výhoda, ale můžeš být i absolvent, vše potřebné Tě rádi naučíme
• Jsi aktivní, samostatný/á, pečlivý/á
• Soustředíš se na výsledek a hlavně, chceš se dál rozvíjet
• SŠ/VŠ vzdělání
• Pokud máš už praxi na obdobné pozice, je to tvoje výhoda, ale můžeš být i absolvent, vše potřebné Tě rádi naučíme
• Jsi aktivní, samostatný/á, pečlivý/á
• Soustředíš se na výsledek a hlavně, chceš se dál rozvíjet
• SŠ/VŠ vzdělání
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2177790
Datum zveřejnění: 10.7.2015
2015-07-10
lokalita: Jihomoravský kraj Pozice: Helpdesk operátor, Referent správy smluv, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Společnost: ADECCO spol.s r.o.