Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka projektového manažera
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- organizace schůzek projektového týmu včetně zápisů z nich.
- komunikace změn, doplňování a ověřování informací
- správa obsahu v uživatelských příručkách, na firemním intranetu
- podpora organizace školení
- tvorba reportů
- komunikace změn, doplňování a ověřování informací
- správa obsahu v uživatelských příručkách, na firemním intranetu
- podpora organizace školení
- tvorba reportů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- možnost podílet se na důležitém projektu
- odměnu 100 Kč/h
- zázemí silné mezinárodní společnosti
- otevřenou firemní kulturu podporující růst talentů
- odměnu 100 Kč/h
- zázemí silné mezinárodní společnosti
- otevřenou firemní kulturu podporující růst talentů
Hlavní oblast působení klienta
Ostatní průmyslová výroba
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- středně pokročilou komunikativní znalost anglického jazyka
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- základní orientace a zájem o oblast IT
- zkušenost na asistentské pozici
- dobré organizační a plánovací schopnosti
- rozvinuté komunikační schopnosti
- proaktivní a iniciativní osobnost
- možnost nástupu září/říjen 2015
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- základní orientace a zájem o oblast IT
- zkušenost na asistentské pozici
- dobré organizační a plánovací schopnosti
- rozvinuté komunikační schopnosti
- proaktivní a iniciativní osobnost
- možnost nástupu září/říjen 2015
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2203271
Datum zveřejnění: 30.7.2015
2015-07-30
lokalita: Brno - město Pozice: Asistent Společnost: ADECCO spol.s r.o.