HR Admin Support –přímo v distribučním centru Amazon

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha - Dobrovíz (u letiště), Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

HR Admin Support


Pro našeho významného klienta, velkou mezinárodní internetovou společnost Amazon, hledáme dynamické kandidáty/tky do HR teamu.
Zajímáte se o oblast HR a zároveň jste dynamická a operativní osobnost, která nechce jen sedět v kanceláři?
Vyhovuje Vám práce s čísly a daty?
Navíc jste dostatečně flexibilní a můžete tedy pracovat na denní a noční směny?


NÁPLŇ PRÁCE:
• podpora a pomoc HR týmu
• podpora v rámci procesu „životního cyklu kandidáta“, jako jsou nové nástupy, správa dat, řízení docházky, přesuny a odchody zaměstnanců atd.
• práce s docházkou zaměstnanců v systému My time
• komunikace se zaměstnanci napříč odděleními – zodpovězení dotazů a nesrovnalostí, řešení operativních problémů v rámci HR
• práce 80% v terénu distribučního centra Amazon, 20% v kanceláři

Zaměstnanecké výhody, benefity

CO NABÍZÍME:
• práci pro známou a prestižní zahraniční společnost
• příjemné pracovní prostředí nového distribučního centra – Dobrovíz u Prahy
• adekvátní zaškolení a propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• zajímavé finanční ohodnocení
• spolupráci na HPP

Informace o náboru

KONTAKT:
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected].

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

Celosvětová společnost působící v oblasti internetového obchodu - v Praze velké moderní distribuční centrum.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADAVKY NA ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA/-TKU:
• AJ na velmi dobré úrovni podmínkou (min. B2, C1 plně komunikativní)
• VŠ vzdělání podmínkou (ideálně v oboru finance, účetnictví, personalistika)
• menší praxe v HR/administrativě/customer care výhodou
• silná orientace na zákazníka, ochota pomoci
• rychlost, preciznost, smysl pro detail a pečlivost
• ochota pracovat D/N směny
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2205986  Datum zveřejnění: 1.8.2015