Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR Admin Support –přímo v distribučním centru Amazon
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha - Dobrovíz (u letiště), Praha
Praha - Dobrovíz (u letiště), Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
HR Admin Support
Pro našeho významného klienta, velkou mezinárodní internetovou společnost Amazon, hledáme dynamické kandidáty/tky do HR teamu.
Zajímáte se o oblast HR a zároveň jste dynamická a operativní osobnost, která nechce jen sedět v kanceláři?
Vyhovuje Vám práce s čísly a daty?
Navíc jste dostatečně flexibilní a můžete tedy pracovat na denní a noční směny?
NÁPLŇ PRÁCE:
• podpora a pomoc HR týmu
• podpora v rámci procesu „životního cyklu kandidáta“, jako jsou nové nástupy, správa dat, řízení docházky, přesuny a odchody zaměstnanců atd.
• práce s docházkou zaměstnanců v systému My time
• komunikace se zaměstnanci napříč odděleními – zodpovězení dotazů a nesrovnalostí, řešení operativních problémů v rámci HR
• práce 80% v terénu distribučního centra Amazon, 20% v kanceláři
Pro našeho významného klienta, velkou mezinárodní internetovou společnost Amazon, hledáme dynamické kandidáty/tky do HR teamu.
Zajímáte se o oblast HR a zároveň jste dynamická a operativní osobnost, která nechce jen sedět v kanceláři?
Vyhovuje Vám práce s čísly a daty?
Navíc jste dostatečně flexibilní a můžete tedy pracovat na denní a noční směny?
NÁPLŇ PRÁCE:
• podpora a pomoc HR týmu
• podpora v rámci procesu „životního cyklu kandidáta“, jako jsou nové nástupy, správa dat, řízení docházky, přesuny a odchody zaměstnanců atd.
• práce s docházkou zaměstnanců v systému My time
• komunikace se zaměstnanci napříč odděleními – zodpovězení dotazů a nesrovnalostí, řešení operativních problémů v rámci HR
• práce 80% v terénu distribučního centra Amazon, 20% v kanceláři
Zaměstnanecké výhody, benefity
CO NABÍZÍME:
• práci pro známou a prestižní zahraniční společnost
• příjemné pracovní prostředí nového distribučního centra – Dobrovíz u Prahy
• adekvátní zaškolení a propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• zajímavé finanční ohodnocení
• spolupráci na HPP
• práci pro známou a prestižní zahraniční společnost
• příjemné pracovní prostředí nového distribučního centra – Dobrovíz u Prahy
• adekvátní zaškolení a propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• zajímavé finanční ohodnocení
• spolupráci na HPP
Informace o náboru
KONTAKT:
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected].
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected].
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Celosvětová společnost působící v oblasti internetového obchodu - v Praze velké moderní distribuční centrum.
Celosvětová společnost působící v oblasti internetového obchodu - v Praze velké moderní distribuční centrum.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
POŽADAVKY NA ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA/-TKU:
• AJ na velmi dobré úrovni podmínkou (min. B2, C1 plně komunikativní)
• VŠ vzdělání podmínkou (ideálně v oboru finance, účetnictví, personalistika)
• menší praxe v HR/administrativě/customer care výhodou
• silná orientace na zákazníka, ochota pomoci
• rychlost, preciznost, smysl pro detail a pečlivost
• ochota pracovat D/N směny
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel)
• AJ na velmi dobré úrovni podmínkou (min. B2, C1 plně komunikativní)
• VŠ vzdělání podmínkou (ideálně v oboru finance, účetnictví, personalistika)
• menší praxe v HR/administrativě/customer care výhodou
• silná orientace na zákazníka, ochota pomoci
• rychlost, preciznost, smysl pro detail a pečlivost
• ochota pracovat D/N směny
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2205986
Datum zveřejnění: 1.8.2015
2015-08-01
lokalita: Praha Pozice: HR asistent, HR Koordinátor, Personalista, Personální konzultant, Specialista odměňování a benefitů Společnost: ADECCO spol.s r.o.