Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
IT service desk operator Brno
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Poskytuje podporu pro uživatele v oblasti IT infrastruktury a SAP
- Provádí IT podporu pro uživatele - telefon, e-mail…
- Provádí zavádění standardních změn v oblasti IT infrastruktury a aplikací – SAP
- Provádí IT podporu pro uživatele - telefon, e-mail…
- Provádí zavádění standardních změn v oblasti IT infrastruktury a aplikací – SAP
Zaměstnanecké výhody, benefity
- práce vhodná i pro absolventy
- zázemí velké mezinárodní stabilní společnosti
- práce na HPP (smlouva na 1 rok s možností prodloužení), nástup IHNED
- motivující finanční ohodnocení
- týden dovolené navíc, stravenky
- místo výkonu práce: Brno
- zázemí velké mezinárodní stabilní společnosti
- práce na HPP (smlouva na 1 rok s možností prodloužení), nástup IHNED
- motivující finanční ohodnocení
- týden dovolené navíc, stravenky
- místo výkonu práce: Brno
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Min. středoškolské vzdělání)
- Min. 1 rok praxe v zákaznicky orientovaných službách (IT support, telemarketing)
- Angličtina na úrovni B2
- Plynulá čeština nebo slovenština
- Zákaznicky orientovaný přístup
- Min. 1 rok praxe v zákaznicky orientovaných službách (IT support, telemarketing)
- Angličtina na úrovni B2
- Plynulá čeština nebo slovenština
- Zákaznicky orientovaný přístup
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2207124
Datum zveřejnění: 3.8.2015
2015-08-03
lokalita: Brno - město Pozice: IT konzultant, Specialista technické podpory/IT Společnost: ADECCO spol.s r.o.