Pracovník/ce zákaznického servisu – Brno

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Jihomoravský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplň práce:
- přijímání a řešení požadavků klientů, kteří kontaktují zákaznický servis (telefonicky nebo prostřednictvím e-mailů)
- v rámci realizovaných hovorů prezentace dalších produktů společnosti
- drobná administrativa, zapisování údajů do firemní databáze

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
- mzda až 22 000 Kč/měsíc (mzda se skládá z fixní a bonusové části)
- práce na hlavní pracovní poměr pro stabilní společnost
- příjemné pracovní prostředí v atraktivní lokalitě blízko centra
- pracovní doba: 7,5 hodiny/denně (provoz zákaznického servisu je od pondělí do pátku od 7:00 do 21:00 a o víkendech a státních svátcích od 9:30 do 20:00)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

telekomunikace

Provozovatel satelitního televizního vysílání s desetiletou tradicí na českém trhu rozšiřuje svůj tým zákaznického servisu. Pokud se považujete za pozitivní a proaktivní osobu a práce s telefonem a e-mailem je Vaším každodenním chlebem, pak hledáme právě Vás!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:
- výborné komunikační dovednosti (mluvená i psaná forma)
- proaktivní přístup orientovaný na zákazníka
- odolnost vůči stresu a flexibilita
- chuť stále se vzdělávat
- schopnost práce s PC
- praxe na obdobné pozici výhodou
- prodejní dovednosti výhodou
- technické vědomosti z oblasti telekomunikací výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2219331  Datum zveřejnění: 12.8.2015