Junior HR s angličtiou, nástupy Ihned

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Dobrovíz, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

HR ASSISTANT – prestižní společnost Amazon


Pro našeho významného klienta, společnost Amazon, hledáme dynamické kandidáty a kandidátky do HR teamu.

! Jedná se i o jedinečnou šanci i pro velmi schopné absolventy s již získanou menší praxí v HR při studiu, kteří chtějí nastartovat svoji kariéru.
Na této pozici hledáme kandidáty, kteří do budoucna mají potenciál růst na pozici HR Business Partner.

KOHO HLEDÁME?
Vás, pokud se zajímáte o oblast lidských zdrojů, ale jste zároveň i dobrým „komunikátorem“, nezaleknete se školení větších skupin, nemáte problém komunikovat jak s lidmi v provozu, tak s managementem společnosti.
Jste silně prozákaznicky orientovaný/á- chcete ostatním pomáhat a podpořit je, sdílet informace a motivovat.
Jste týmový hráč, který nechce jen sedět v kanceláři a vyhovuje vám i dynamická práce v provozu distribučního centra.
Navíc jste dostatečně flexibilní a můžete tedy pracovat na 2-směnný provoz.
At Amazon we believe that every day is still day one.
A day to take a first step. A day to look forwards to new challenges. And today is that day for you. It's your day to be part of something great. A day to make your ideas come to life. And your day to join a company that redefines itself every day. That's the energy and passion behind Amazon. At Amazon, we're working to be the most customer-centric company on earth. To get there, we need exceptionally talented, bright and driven people. Amazon is one of the most recognizable brand names in the world and we distribute millions of products each year to our loyal customers.

Our overall mission is simple: we want Amazon to be the place where our customers can find, discover and buy anything online. Whatever our customers want, we will find the means to deliver it. With your help, Amazon will continue to enable people to discover new worlds. This is your chance to make history.

We are looking to hire a talented and committed HR Assistant (m/f) to provide HR administration support to of our new Fulfillment Center (FC) in Dobroviz, close to Prague. The HR Assistant reports into the HR Business Partner.

The HR Assistant is an exciting opportunity that will assist in a variety of duties in the Human Resources Department centered around creating a positive environment for employees. The areas of responsibility include: Employee Relations including start-up meeting communications and leadership of the Associate Activities committee as well as ownership of visual communications for the facility. This individual must take a hands-on approach and be comfortable communicating with all levels of management and employees, both internal and external to the FC.




Key Responsibilities:
• Act as a liaison between associates and leadership team to resolve issues
• Answer frequent employee questions regarding payroll, benefits, scheduling, etc on day and night shifts
• Timely follow up with employees, area managers, agencies, and Amazon payroll department on any issues or concerns
• Provide administrative support for HR Manager, General Manager, and Sr. Ops Managers
• Partner with Operations to investigate basic employee concerns and foster positive employee relations across the site through effective conflict resolution
• Own the development, implementation, and maintenance of a site-wide HR visual communications plan;
• Assist with creation of HR materials and communication vehicles
• Administration of all filing and HR related paperwork processing
• Direct all phone and foot traffic
• Stock and maintain associate labs and kiosks
• Coordinate all temp to hire conversions and direct hire paperwork
• Coordinate interview schedules and any direct hire recruiting efforts
• Process monthly recognition programs (e.g., birthdays, anniversaries, associate of the month) and other recognition programs as directed.
• Assist with administration and execution of new hire orientations
• Assist with development of HR metrics and reports
• Lead the development and of an associate activities committee
• Direct additional projects as assigned
POŽADAVKY NA ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA/-TKU:
• ochota pracovat na 2-směnný provoz, o víkendech, na přesčasy – R/O směny
• AJ na velmi dobré úrovni podmínkou (min. B1/B2 plně komunikativní)
• VŠ vzdělání nutnou podmínkou (ideálně personální man., právní či ekonomický obor)
• praxe v HR
• obecný rozhled v HR, znalost personálních procesů, zákoníku práce…
• silná orientace na zákazníka, ochota řešit a pomoci
• rychlost, preciznost, pečlivost
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel)
• dojezd do práce vlastním autem (spoje nesedí na večerní směny)

CO NABÍZÍME:
• práci pro známou a prestižní zahraniční společnost
• příjemné pracovní prostředí nového sofistikovaného distribučního centra - Dobrovíz u Prahy
• možnost využití Amazon shift busů (Zličín-Dobrovíz a dále Slaný-Kladno-Dobrovíz; Veleslavín-Dobrovíz; Mělník-Kralupy-Dobrovíz; Most-Louny-Dobrovíz; Chomutov-Dobrovíz)
• práce v HR týmu, spolupráci napříč odděleními s lidmi na různých úrovních
• adekvátní zaškolení a propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• kariérní postup v rámci společnosti
• zajímavé finanční ohodnocení
• spolupráci na HPP

KONTAKT:
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected].

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2238405  Datum zveřejnění: 27.8.2015