Senior účetní (35.000 – 45.000,- Kč)

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Jihomoravský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Zpracovávat faktury, řešit administrativu s nákupčími a dodavateli
- Účtovat investiční majetek a zásoby, cestovní náhrady
- Pracovat s daty dodavatelů i odběratelů, komunikace s nimi, řešení plateb
- Připravovat finanční výkazy, mzdy, měsíční uzávěrky, rekonciliace účtů
- Spolupráce na podkladech pro interní a externí audity

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- Odpovídající platové ohodnocení, příjemný pracovní kolektiv
- Další školení a profesní rozvoj
- Dovolená navíc, příspěvek na stravování, sport, pojištění,…
- Místo výkonu práce: Brno a okolí

Informace o náboru

Zaujala Vás pracovní pozice?

Skvělé, stačí jen zaslat Váš životopis na marta.kalova‘zavináč‘adecco.com nebo mi zavolejte na číslo 724 611 625 a já Vám povím více.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Máte praxi v oblasti účetnictví? Dokážete se domluvit v anglickém jazyce?

Mezinárodní výrobní společnost působící v oblasti výroby elektro komponent kousek od Brna přijde do svého týmu novou posilu na pozici:

SENIOR ÚČETNÍ (35.000 – 45.000,- Kč)

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomické zaměření
- Praxe na obdobné pozici, znalost podvojného účetnictví
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Znalost systému SAP výhodou (ne podmínkou)
- Pečlivost, důslednost, zodpovědnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2239050  Datum zveřejnění: 28.8.2015