Payroll administrator pro Adecco

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha - u metra Hradčanská, Praha - západ
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20000 - 30000 Kč/měsíc, dle zkušeností, dle dohody

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáme dynamického a zodpovědného člověka se zkušenostmi se zpracováním mezd a orientací v mzdově-personální legislativě.
Máte možnost být součástí projektového týmu, který se orientuje na našeho významného a velmi prestižního zahraničního klienta, společnost Amazon.

NÁPLŇ PRÁCE:
• ZPRACOVÁNÍ A KONTROLA MEZD ZAMĚSTNANCŮ
• odpovědnost za správu dat a podkladů pro mzdy
• každodenní komunikace s klientem a agenturními zaměstnanci (kontrola dat, docházek, výplatních pásek, řešení dotazů/problémů se mzdami atd.)
• komunikace s orgány státní správy (ÚP, MÚ, pojišťovny aj.)
• aktivní práce s personálně-mzdovým informačním systémem
• práce v týmu, schopnost zastupitelnosti
• orientace v mzdově-personální legislativě
• každodenní práce v programu Navision, Excel – reporting včetně ad hoc požadavků

KONTAKT:
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected], v případě dotazů
volejte na 724 611 610.

Zaměstnanecké výhody, benefity

CO NABÍZÍME:
• práci pro společnost Adecco, celosvětového leadra na trhu personálních společností
• příjemné pracovní prostředí - nová vybavená kancelář v Praha – Hradčany
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na HPP
• nástup ASAP / dle dohody

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADAVKY NA ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA/-TKU:
• SŠ/VŠ vzdělání v oboru finance, mzdy, účetnictví, personalistika apod.
• předchozí praxe na obdobné pozici min. 1-2 roky
• zkušenosti se samostatným zpracováním podkladů pro mzdy a znalost zákoníku práce
• dobré organizační schopnosti a schopnost stanovit si priority
• odolnost vůči stresu a časová flexibilita podmínkou
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel, Internet)
• velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• flexibilita, schopnost týmové spolupráce i samostatného řešení úkolů, znalost AJ výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2240104  Datum zveřejnění: 31.8.2015  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20000 - 30000 Kč/měsíc, dle zkušeností, dle dohody