Reporting Specialist

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25000 - 35000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho významného klienta, společnost poskytující komplexní asistenční služby a služby likvidace pojistných událostí, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici Reporting Specialist.

Pracovní náplň:
- zodpovědnost za tvorbu statistik a prezentací pro klienty
- tvorba analýz
- komunikace s IT oddělení při vytváření statistik
- komunikace s vedoucími jednotlivých úseků pro kvalitní nastavení reportovaných dat
- reporting, tvorba pokladů k výročním prezentacím
- tvorba interních reportů a analýz

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám můžeme nabídnout?
- práci na hlavní pracovní poměr
- balíček zaměstnaneckých benefitů
- velmi přátelskou a otevřenou firemní kulturu
- stabilitu úspěšné mezinárodní značky
- pracoviště: Praha 4 u stanice metra C
- nástup: ihned, dohodou

Informace o náboru

V případě, že splňujete uvedené požadavky a máte zájem o pracovní nabídku, neváhejte nám zaslat strukturované CV v českém jazyce.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění

finanční služby

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Profil ideálního kandidáta:
- má opravdu rád čísla, velmi analytický typ
- koncentrace na detail, rád hledá a odhaluje nesoulad
- vynikající analytické a organizační schopnosti
- velmi profesionální vystupování
- velmi dobrá znalost MS Excelu, znalost jazyka SQL, MS Access výhodou
- pečlivý, zodpovědný přístup
- předchozí zkušenosti s tvorbou statistik a prezentací
- řidičský průkaz sk. B výhodou
- min. SŠ vzdělání

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2240637  Datum zveřejnění: 1.9.2015  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25000 - 35000 Kč/měsíc