Pracovník zákaznického servisu

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň - sever
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Zodpovědnost za zákaznický servis
- Vyřizování požadavků zákazníků
- Administrativa veškerých procesů zákaznického servisu (kompletní správa agendy přiděleného zákazníka, přijímání a vyřizování objednávek, zpracování objednávek, fakturace, vyřizování dobropisů, vyřizování reklamací a stížností)
- Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
- Reporting nadřízenému pracovníkovi

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- Dovolená navíc
- Letní a zimní bonusy
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Přátelský kolektiv
- Pozitivní firemní kultura založená na vzájemném respektu
- Jazykové kurzy hrazené zaměstnavatelem
- Možnost dalšího vzdělávání
- Firemní akce
- Stravenky, nápoje na pracovišti zdarma

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Pro stabilní mezinárodní výrobní společnost se sídlem na Plzeňsku hledáme vhodného kandidáta/ku na uvedenou pozici.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADAVKY:
- SŠ vzdělání
- Velmi dobrá komunikativní znalost NJ, nebo AJ (každodenní komunikace se zákazníkem), oba jazyky výhodou
- Znalost procesů zákaznického servisu
- Zkušenost se zpracováním objednávek
- Pokročilá znalost Microsoft Office
- Praxe v zákaznickém servisu výhodou
- Asertivita, flexibilita, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- Smysl pro detail a analytické myšlení
- Odolnost vůči stresu a tlaku

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2246974  Datum zveřejnění: 10.9.2015