Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník/ce zákaznického servisu – Brno
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
- přijímání a řešení požadavků klientů, kteří kontaktují zákaznický servis (telefonicky nebo prostřednictvím e-mailů)
- v rámci realizovaných hovorů prezentace dalších produktů společnosti
- drobná administrativa, zapisování údajů do firemní databáze
Nabízíme:
- mzda až 22 000 Kč/měsíc (mzda se skládá z fixní a bonusové části)
- práce na hlavní pracovní poměr pro stabilní společnost
- příjemné pracovní prostředí v atraktivní lokalitě blízko centra
- pracovní doba: 7,5 hodiny/denně (provoz zákaznického servisu je od pondělí do pátku od 7:00 do 21:00 a o víkendech a státních svátcích od 9:30 do 20:00)
Požadujeme:
- výborné komunikační dovednosti (mluvená i psaná forma)
- proaktivní přístup orientovaný na zákazníka
- odolnost vůči stresu a flexibilita
- chuť stále se vzdělávat
- schopnost práce s PC
- praxe na obdobné pozici výhodou
- prodejní dovednosti výhodou
- technické vědomosti z oblasti telekomunikací výhodou
- přijímání a řešení požadavků klientů, kteří kontaktují zákaznický servis (telefonicky nebo prostřednictvím e-mailů)
- v rámci realizovaných hovorů prezentace dalších produktů společnosti
- drobná administrativa, zapisování údajů do firemní databáze
Nabízíme:
- mzda až 22 000 Kč/měsíc (mzda se skládá z fixní a bonusové části)
- práce na hlavní pracovní poměr pro stabilní společnost
- příjemné pracovní prostředí v atraktivní lokalitě blízko centra
- pracovní doba: 7,5 hodiny/denně (provoz zákaznického servisu je od pondělí do pátku od 7:00 do 21:00 a o víkendech a státních svátcích od 9:30 do 20:00)
Požadujeme:
- výborné komunikační dovednosti (mluvená i psaná forma)
- proaktivní přístup orientovaný na zákazníka
- odolnost vůči stresu a flexibilita
- chuť stále se vzdělávat
- schopnost práce s PC
- praxe na obdobné pozici výhodou
- prodejní dovednosti výhodou
- technické vědomosti z oblasti telekomunikací výhodou
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
telekomunikace
Provozovatel satelitního televizního vysílání s desetiletou tradicí na českém trhu rozšiřuje svůj tým zákaznického servisu. Pokud se považujete za pozitivní a proaktivní osobu a práce s telefonem a e-mailem je Vaším každodenním chlebem, pak hledáme právě Vás!
Provozovatel satelitního televizního vysílání s desetiletou tradicí na českém trhu rozšiřuje svůj tým zákaznického servisu. Pokud se považujete za pozitivní a proaktivní osobu a práce s telefonem a e-mailem je Vaším každodenním chlebem, pak hledáme právě Vás!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2248180
Datum zveřejnění: 11.9.2015
2015-09-11
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Společnost: ADECCO spol.s r.o.