Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR administration manager - přímo v Amazonu
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
HR ADMINISTRATION MANAGER
Hledáme dynamického a zodpovědného člověka s aktuálními zkušenostmi v personalistice a dobrou orientací v mzdově-personální legislativě.
NÁPLŇ PRÁCE:
• HR asistence a podpora agenturním zaměstnancům společnosti Amazon
• každodenní komunikace s Amazon, personální společností Adecco a agenturními zaměstnanci
• práce se sdíleným systémem, komunikace s Kouči na provoze
• řešení požadavků a zodpovězení dotazů v personální oblasti (výplatní pásky, docházky, mzdy, smlouvy atd.), tvorba pracovně-právních dokumentů
• aktivní práce s personálně-mzdovým informačním systémem
• práce v projektovém týmu, schopnost zastupitelnosti
Hledáme dynamického a zodpovědného člověka s aktuálními zkušenostmi v personalistice a dobrou orientací v mzdově-personální legislativě.
NÁPLŇ PRÁCE:
• HR asistence a podpora agenturním zaměstnancům společnosti Amazon
• každodenní komunikace s Amazon, personální společností Adecco a agenturními zaměstnanci
• práce se sdíleným systémem, komunikace s Kouči na provoze
• řešení požadavků a zodpovězení dotazů v personální oblasti (výplatní pásky, docházky, mzdy, smlouvy atd.), tvorba pracovně-právních dokumentů
• aktivní práce s personálně-mzdovým informačním systémem
• práce v projektovém týmu, schopnost zastupitelnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
CO NABÍZÍME:
• práci v Amazon, prestižní celosvětové společnosti, lídrem v oblasti internetového obchodu
• příjemné pracovní prostředí – moderní distribuční centrum v Dobrovízi u Prahy
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na DPČ / HPP
• nástup ASAP / dle dohody
• práci v Amazon, prestižní celosvětové společnosti, lídrem v oblasti internetového obchodu
• příjemné pracovní prostředí – moderní distribuční centrum v Dobrovízi u Prahy
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na DPČ / HPP
• nástup ASAP / dle dohody
Informace o náboru
KONTAKT:
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected], v případě dotazů
volejte na 724 611 610.
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected], v případě dotazů
volejte na 724 611 610.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
POŽADAVKY NA ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA/-TKU:
• SŠ/VŠ vzdělání
• předchozí praxe na obdobné pozici min. 1-2 roky
• velmi dobrá orientace v mzdově-personální legislativě, znalost zákoníku práce
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy velkou výhodou
• silná orientace na zákazníka, ochota řešit a pomoci
• dobré organizační schopnosti a schopnost stanovit si priority
• odolnost vůči stresu a časová flexibilita podmínkou
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel, Internet)
• velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• flexibilita, schopnost týmové spolupráce i samostatného řešení úkolů, znalost AJ výhodou
• SŠ/VŠ vzdělání
• předchozí praxe na obdobné pozici min. 1-2 roky
• velmi dobrá orientace v mzdově-personální legislativě, znalost zákoníku práce
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy velkou výhodou
• silná orientace na zákazníka, ochota řešit a pomoci
• dobré organizační schopnosti a schopnost stanovit si priority
• odolnost vůči stresu a časová flexibilita podmínkou
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel, Internet)
• velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• flexibilita, schopnost týmové spolupráce i samostatného řešení úkolů, znalost AJ výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2257488
Datum zveřejnění: 22.9.2015
2015-09-22
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, HR Koordinátor, Mzdový účetní, Personální konzultant, Specialista odměňování a benefitů Společnost: ADECCO spol.s r.o.