HR administration manager - přímo v Amazonu

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

HR ADMINISTRATION MANAGER


Hledáme dynamického a zodpovědného člověka s aktuálními zkušenostmi v personalistice a dobrou orientací v mzdově-personální legislativě.

NÁPLŇ PRÁCE:
• HR asistence a podpora agenturním zaměstnancům společnosti Amazon
• každodenní komunikace s Amazon, personální společností Adecco a agenturními zaměstnanci
• práce se sdíleným systémem, komunikace s Kouči na provoze
• řešení požadavků a zodpovězení dotazů v personální oblasti (výplatní pásky, docházky, mzdy, smlouvy atd.), tvorba pracovně-právních dokumentů
• aktivní práce s personálně-mzdovým informačním systémem
• práce v projektovém týmu, schopnost zastupitelnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

CO NABÍZÍME:
• práci v Amazon, prestižní celosvětové společnosti, lídrem v oblasti internetového obchodu
• příjemné pracovní prostředí – moderní distribuční centrum v Dobrovízi u Prahy
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na DPČ / HPP
• nástup ASAP / dle dohody

Informace o náboru

KONTAKT:
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected], v případě dotazů
volejte na 724 611 610.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADAVKY NA ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA/-TKU:
• SŠ/VŠ vzdělání
• předchozí praxe na obdobné pozici min. 1-2 roky
• velmi dobrá orientace v mzdově-personální legislativě, znalost zákoníku práce
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy velkou výhodou
• silná orientace na zákazníka, ochota řešit a pomoci
• dobré organizační schopnosti a schopnost stanovit si priority
• odolnost vůči stresu a časová flexibilita podmínkou
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel, Internet)
• velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• flexibilita, schopnost týmové spolupráce i samostatného řešení úkolů, znalost AJ výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2257488  Datum zveřejnění: 22.9.2015