Plánovač kvality

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Okres Tachov
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Technický a kvalitativní dozor při náběhu nových dílů
- Plánování projektu a jeho následná podpora u zákazníka/dodavatele
- Doporučování, zavádění opravných a preventivních opatření a kontrola jejich účinnosti
- Stanovení prototypů a referenčních vzorků + dokumentace
- Vlastní plánování jakosti, QPN, APQP, QM-Plán, FMEA, SPC, EMPB, PPAP atd.
- Hodnocení výrobních nových procesů z hlediska způsobilosti
- Účast na přípravě dokumentů (výkresy, specifikace apod.) společně s vedoucím pracovníkem projektu

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Práci v perspektivní rostoucí společnosti
- Odpovídající plat dle zkušeností + 13. a 14. plat
- Zaměstnanecké výhody – příspěvky na důchodové připojištění, 5 týdnů dovolené, závodní stravování
- Doprava do společnosti zajištěna autobusovou dopravou

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Pro stabilní výrobní společnost se sídlem v Plzeňském kraji hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Plánovač kvality.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

technického směru výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADUJEME:
- SŠ/VŠ vzdělání (technického směru výhodou)
- Zkušenosti v oblasti řízení jakosti a plánování kvality podmínkou
- Dobrá komunikativní znalost NJ nebo AJ
- Znalost práce na PC (MS Office)
- Řidičský průkaz skupiny B
- Časová flexibilita

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2269389  Datum zveřejnění: 1.10.2015