Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pilotní tým call centra RWE (telefonní operátor)
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Ostrava, Moravskoslezský kraj
Ostrava, Moravskoslezský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
16.11.2015
16.11.2015
Mzdové podmínky (brutto)
15000 - 26000 Kč/měsíc
15000 - 26000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Telefonická komunikace se zákazníky
Aplikace pilotních kampaní RWE směrem k zákazníkovi
Specializované činnosti v rámci změny dodavatele EE/ZP (LastCall chyby, návraty k RWE, vyžádané akvizice a reakvizice)
Vyřizování požadavků klienta na RWE Mobil + založení balíčkové služby
Prodejní aktivity za účelem udržení klienta RWE
Spolupráce se specializovanými týmy RWE
Přímá podpora všech týmů v případě náročné provozní situace
Aktivní práce na vylepšení svých prodejních dovedností s vedoucím týmu
Aplikace pilotních kampaní RWE směrem k zákazníkovi
Specializované činnosti v rámci změny dodavatele EE/ZP (LastCall chyby, návraty k RWE, vyžádané akvizice a reakvizice)
Vyřizování požadavků klienta na RWE Mobil + založení balíčkové služby
Prodejní aktivity za účelem udržení klienta RWE
Spolupráce se specializovanými týmy RWE
Přímá podpora všech týmů v případě náročné provozní situace
Aktivní práce na vylepšení svých prodejních dovedností s vedoucím týmu
Zaměstnanecké výhody, benefity
Zázemí velké nadnárodní společnosti
Možnost osobního i profesního růstu
Příjemné a iniciativní prostředí
Zajímavou práci s možností seberealizace
Platové ohodnocení v rozmezí min. 15 000 – 26 000,- Kč v závislosti na výsledcích
Nadstandartní balíček zaměstnaneckých benefitů
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možnosti prodloužení
Ranní směny od pondělí do pátku
Možnost podílet se na rozvoji procesů v Odboru retence klientů a kampaní a produktů RWE
Možnost nadstandardního mzdového ohodnocení při nadstandartních výkonech
Možnost osobního i profesního růstu
Příjemné a iniciativní prostředí
Zajímavou práci s možností seberealizace
Platové ohodnocení v rozmezí min. 15 000 – 26 000,- Kč v závislosti na výsledcích
Nadstandartní balíček zaměstnaneckých benefitů
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možnosti prodloužení
Ranní směny od pondělí do pátku
Možnost podílet se na rozvoji procesů v Odboru retence klientů a kampaní a produktů RWE
Možnost nadstandardního mzdového ohodnocení při nadstandartních výkonech
Informace o náboru
Více se o nás dozvíte na http://rwe.jobs.cz/ (možnost prohlédnout si pracoviště call centra v Ostravě) nebo facebooku Kariéra v RWE.
Odpovídáte požadavkům na ideálního kandidáta a nabídka práce Vás zaujala? Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava
KONZULTANT: Martina Slívová, Tel.: 725 739 006
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
Odpovídáte požadavkům na ideálního kandidáta a nabídka práce Vás zaujala? Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava
KONZULTANT: Martina Slívová, Tel.: 725 739 006
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Dodávka elektřiny, plynu, páry a klimatizovaného vzduchu
RWE - Ostrava
RWE - Ostrava
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Kreativita, iniciativnost, bystrost
Samostatnost, vytrvalost, energie
Orientace na cíl
Samostatnost, vytrvalost, energie
Orientace na cíl
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2270843
Datum zveřejnění: 24.10.2015
2015-10-24
lokalita: Moravskoslezský kraj Pozice: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra, Telemarketingový pracovník Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 15000 - 26000 Kč/měsíc