Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Kouč zaměstnanců Amazonu – juniorská pozice, šance pro schopné absolventy!
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
KOUČ zaměstnanců Amazonu – juniorská pozice, šance i pro schopné absolventy!
Pro našeho významného klienta, velkou mezinárodní internetovou společnost, hledáme velmi dynamické, komunikativní a samostatné kolegy.
Koho hledáme?
Hledáme opravdu akční a dynamické lidi, kteří hledají výzvu! Máte možnost stát se součástí našeho velkého Adecco on site týmu přímo v Amazonu, a pracovat tak v jedné z nejprestižnějších celosvětových společností. Jedná se o velmi operativní práci přímo v provozu distribučního centra.
Hledáme analyticky zaměřené lidi, kteří dokáží pracovat s větším množstvím dat. Hledáme dobré komunikátory směrem k ostatním.
Zároveň hledáme operativce, kterým vyhovuje práce na provoze. Výhodou je zkušenost z provozu výroby, skladu, prodejny, či přímo vedení lidí / procesů, nikoli však podmínkou. Hledáme však i čerstvé absolventy s velkým potenciálem a chutí do práce!
NÁPLŇ PRÁCE:
• operativní práce, často v pohybu na provozu Amazonu
• koučing cca 50 agenturních zaměstnanců (operátorů skladu) na dané směně
• sledování jejich křivky výkonnosti, produktivity a kvality; hodnocení výkonu dle daných kritérií, poskytování pravidelné zpětné vazby, pomoc a motivace k dalšímu výkonu
• pomoc novým agenturním zaměstnancům při nástupu
• řešení dotazů, požadavků a udržování informovanosti agenturních zaměstnanců
• kontrola docházky agenturních zaměstnanců
• průběžná kontrola dodržování BOZP procesů, reporting incidentů
• dennodenní komunikace napříč Amazonem - s agenturními zaměstnanci, Team leadery, Area Managery, HR a Coordinatory
• účast na denních / týdenních meetinzích
• reporting Shift Coordinatorovi
• přítomnost na směně - střídání DENNÍ / NOČNÍ (4 dny v týdnu/ 10 hodin denně, poté vždy 3 DNY VOLNA)
Pro našeho významného klienta, velkou mezinárodní internetovou společnost, hledáme velmi dynamické, komunikativní a samostatné kolegy.
Koho hledáme?
Hledáme opravdu akční a dynamické lidi, kteří hledají výzvu! Máte možnost stát se součástí našeho velkého Adecco on site týmu přímo v Amazonu, a pracovat tak v jedné z nejprestižnějších celosvětových společností. Jedná se o velmi operativní práci přímo v provozu distribučního centra.
Hledáme analyticky zaměřené lidi, kteří dokáží pracovat s větším množstvím dat. Hledáme dobré komunikátory směrem k ostatním.
Zároveň hledáme operativce, kterým vyhovuje práce na provoze. Výhodou je zkušenost z provozu výroby, skladu, prodejny, či přímo vedení lidí / procesů, nikoli však podmínkou. Hledáme však i čerstvé absolventy s velkým potenciálem a chutí do práce!
NÁPLŇ PRÁCE:
• operativní práce, často v pohybu na provozu Amazonu
• koučing cca 50 agenturních zaměstnanců (operátorů skladu) na dané směně
• sledování jejich křivky výkonnosti, produktivity a kvality; hodnocení výkonu dle daných kritérií, poskytování pravidelné zpětné vazby, pomoc a motivace k dalšímu výkonu
• pomoc novým agenturním zaměstnancům při nástupu
• řešení dotazů, požadavků a udržování informovanosti agenturních zaměstnanců
• kontrola docházky agenturních zaměstnanců
• průběžná kontrola dodržování BOZP procesů, reporting incidentů
• dennodenní komunikace napříč Amazonem - s agenturními zaměstnanci, Team leadery, Area Managery, HR a Coordinatory
• účast na denních / týdenních meetinzích
• reporting Shift Coordinatorovi
• přítomnost na směně - střídání DENNÍ / NOČNÍ (4 dny v týdnu/ 10 hodin denně, poté vždy 3 DNY VOLNA)
Zaměstnanecké výhody, benefity
CO NABÍZÍME:
• práci v prestižní celosvětové společnosti
• moderní pracovní prostředí, sofistikované technologie a postupy
• adekvátní zaškolení a propracovaný systém dalšího vzdělávání
• zajímavé finanční ohodnocení 130 Kč/hod. = cca 20.000 Kč + příplatky
• možnost využití svozových autobusů do Amazonu
• spolupráci na HPP
• nástup IHNED / říjen, listopad
• práci v prestižní celosvětové společnosti
• moderní pracovní prostředí, sofistikované technologie a postupy
• adekvátní zaškolení a propracovaný systém dalšího vzdělávání
• zajímavé finanční ohodnocení 130 Kč/hod. = cca 20.000 Kč + příplatky
• možnost využití svozových autobusů do Amazonu
• spolupráci na HPP
• nástup IHNED / říjen, listopad
Informace o náboru
KONTAKT:
Pokud dokážete přijmout tuto výzvu, zašlete své aktuální CV v českém jazyce na email [email protected] a staňte se členem týmu Adecco!
Reagujte, prosím, co nejdříve, výběrové řízení již probíhá. Termín výběrového řízení je již zítra v ÚT 6.10. v 13:00 hod. , poté plánujeme i v příštím týdnu.
Pokud dokážete přijmout tuto výzvu, zašlete své aktuální CV v českém jazyce na email [email protected] a staňte se členem týmu Adecco!
Reagujte, prosím, co nejdříve, výběrové řízení již probíhá. Termín výběrového řízení je již zítra v ÚT 6.10. v 13:00 hod. , poté plánujeme i v příštím týdnu.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
POŽADAVKY NA ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA/-TKU:
• akční a dynamický člověk
• velmi dobré komunikační dovednosti, schopnost naslouchat
• schopnost analyticky myslet a hodnotit
• excelentní organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost
• velmi dobré počítačové znalosti (MS Office, Excel) + schopnost velmi rychle pochopit nový SW, pracovat s větším množstvím dat
• akční a dynamický člověk
• velmi dobré komunikační dovednosti, schopnost naslouchat
• schopnost analyticky myslet a hodnotit
• excelentní organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost
• velmi dobré počítačové znalosti (MS Office, Excel) + schopnost velmi rychle pochopit nový SW, pracovat s větším množstvím dat
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2275015
Datum zveřejnění: 5.10.2015
2015-10-05
lokalita: Praha Pozice: HR asistent, HR Koordinátor, Koordinátor, Kouč, Team leader Společnost: ADECCO spol.s r.o.