Administrativní pracovník s AJ nebo NJ

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Moravskoslezský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, významnou mezinárodní společnost, hledáme vhodného kandidáta na tuto pozici. Velmi rádi Vám dáme příležitost se rozvíjet jak ve výrobní, tak administrativní sféře. Pošlete nám svůj životopis a rozjeďte svou kariéru.

Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- Aktivní znalost cizího jazyka
- Znalost Excel

Co můžete očekávat?
Jedná se o administrativní pozici, kde budete pravou rukou obchodního oddělení v kooperaci s výrobou. Budete komunikovat se zahraničními klienty a řešit objednávky, faktury. Budete komunikovat s výrobou ohl. plánování zakázek, řešení termínů a produkce. Veškerou svou práci budete tvořit reporting a selektovat potřebné informace.

Jaká bude nabídka?
- Hledáme šikovného a aktivního kandidát – plat pro juniory okolo 20 000 CZK
- Nástup je možný ihned
- Benefity? Mezinárodní společnost je rozhodně nabízí
- Pevná pracovní doba, výhodná lokalita práce

Těšíme se na Vaše reakce.

Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte a zašlete Váš strukturovaný životopis na email. Těšíme se na spolupráci s Vámi.
Poskytnutím údajů souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Výrobní společnost.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2322843  Datum zveřejnění: 10.11.2015