Specialista rozvoje - process improvement

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• účast na projektových aktivitách a jejich řízení
• tvorba analýz pracovních procesů a jejich nastavování s využitím nástrojů a přístupů Lean Managementu
• hodnocení stability a funkčnosti procesů ve firmě
• příprava a vedení workshopů
• školení, mentoring a koučing
• komunikace a spolupráce s útvary napříč celou společností
• rozvíjení klíčových způsobů uvažování a chování zaměstnanců

Zaměstnanecké výhody, benefity

• stabilní zázemí nadnárodní společnosti
• zajímavou práci s možností seberealizace
• příjemné pracovní prostředí
• nadstandardní balíček zaměstnaneckých benefitů
• příležitosti k osobnímu i profesnímu rozvoji
• zaměstnanecké akce

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte a zašlete Váš strukturovaný životopis na email. Těšíme se na spolupráci s Vámi.
Poskytnutím údajů souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
V případě, že nedostanete z naší strany zpětnou vazbu do 21 dnů, upřednostnili jsme jiné uchazeče. Děkujeme za pochopení.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Máte- li zkušenosti s lean managementem, projektovým řízením v oblasti zákaznického servisu, tato pracovní pozice Vás bude zajímat.
Baví Vás analyzovat jednotlivé procesy a navrhovat nové řešení, které budou efektivní pro společnost, uživatele i zákazníka?
Nabízíme šanci realizovat se v nadnárodní společnosti, rozvoj, vzdělávání a možnost stát se součástí týmu, který posouvá celou firmu kupředu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• VŠ nebo rovnocenné vzdělání v oblasti obchodu, ekonomie nebo ve srovnatelném oboru
• praktické a prokazatelné zkušenosti s Lean Managementem
• dobrou znalost oblasti péče o zákazníky nebo podpůrných procesů (back office)
• ochotu cestovat v rámci ČR (Praha, Brno)
• plynulou znalost českého jazyka; znalost anglického jazyka je výhodou
• schopnost efektivně komunikovat na různých úrovních v rámci organizace
• výjimečné dovednosti v oblasti budování vztahů
• zaujetí pro práci, vysokou motivaci a iniciativní přístup
• analytické a koncepční dovednosti
• velmi dobré dovednosti v oblasti řešení problémů, týmové spolupráce a řízení konfliktů
• ochotu osvojovat si a učit se nové metodiky a nástroje
• flexibilitu
• týmový přístup

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2339550  Datum zveřejnění: 24.11.2015