Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Telefonní operátor – zákaznický servis – PO-PA
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Pardubický kraj
Pardubický kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Telefonická komunikace s klienty - příchozí hovory, servisní linka
• Registrace škod a vyřizování pojistných událostí
• Informace ke smlouvám pro klienty
• Poskytování informací k daným produktům pojišťovny
• Každodenní práce s databází
• Registrace škod a vyřizování pojistných událostí
• Informace ke smlouvám pro klienty
• Poskytování informací k daným produktům pojišťovny
• Každodenní práce s databází
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Stabilitu a zázemí významné finanční skupiny
• Široké spektrum zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené, stravenky, školení, slevy na pojištění, sportovní a kulturní akce apod.)
• Pracovní doba od pondělí do pátku
• Důkladné zaškolení a možnost nadále se vzdělávat
• Možnost kariérního růstu a odborného rozvoje
• Široké spektrum zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené, stravenky, školení, slevy na pojištění, sportovní a kulturní akce apod.)
• Pracovní doba od pondělí do pátku
• Důkladné zaškolení a možnost nadále se vzdělávat
• Možnost kariérního růstu a odborného rozvoje
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Bankovnictví, peněžnictví
Nadnárodní stabilní společnost.
Nadnárodní stabilní společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
• Příjemný mluvený projev
• Uživatelská znalost MS Office (schopnost učit se nové programy)
• Odolnost proti stresu, trpělivost, pečlivost, komunikativnost
• Psaní desetiprstovou hmatovou metodou výhodou
• Znalost anglického případně německého jazyka výhodou
• Znalost obchodní korespondence výhodou
• Příjemný mluvený projev
• Uživatelská znalost MS Office (schopnost učit se nové programy)
• Odolnost proti stresu, trpělivost, pečlivost, komunikativnost
• Psaní desetiprstovou hmatovou metodou výhodou
• Znalost anglického případně německého jazyka výhodou
• Znalost obchodní korespondence výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2342944
Datum zveřejnění: 26.11.2015
2015-11-26
lokalita: Pardubický kraj Pozice: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: ADECCO spol.s r.o.