Personální koordinátor - prestižní projekt Plzeň

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň, Plzeň - jih, Plzeň - město, Plzeň - sever
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
07.02.2016

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• starost o KLÍČOVÉHO klienta v lokalitě Plzeň, komplexní péče o zadané objednávky v oblasti dodávky agenturních zaměstnanců
• osobní koordinace pracovních směn, přítomnost v provozu, kontrola docházky zaměstnanců, reporting docházky
• naplňování požadavků klienta v oblasti náborů a výběrů zaměstnanců TEMPORARY HELP (dočasné přidělení zaměstnanců)
• administrativa týkající se zaměstnávání pracovníků pomocí služby Temporary Help (sepisování pracovních smluv, evidence pracovní doby, BOZP, vstupní školení, přidělování pracovních pomůcek apod.)

Zaměstnanecké výhody, benefity

• nástup IHNED
• práci pro největší personální společnost na světě
• zajímavé finanční ohodnocení
• spolupráce na hlavní pracovní poměr
• širokou škálu firemních benefitů

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 15 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2418557  Datum zveřejnění: 1.2.2016