Manažer Call Centra - Zlín

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Zlínský kraj, Okres Zlín
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• budování nového Call Centra s obchodním zaměřením
• sestavení a řízení týmu v dynamicky se rozvíjejícím CC
• proaktivní leadership: hodnocení, motivace a rozvoj týmu
• pravidelné hodnocení hovorů, analýzy, online náslechy, zpětná vazba a koučink
• odpovědnost za plnění ročních/ měsíčních plánů, KPI ukazatelů a obchodních výsledků
• participace na nastavování procesů v rámci CC a zlepšování efektivity procesů v rámci týmu
• analýza trhu a interního prostředí, flexibilní návrh a akceptace nápravných opatření
• účast na projektech
• reporting ukazatelů a výsledků

Zaměstnanecké výhody, benefity

• vedení samostatného projektu od startu
• stabilní zázemí nadnárodní společnosti
• zajímavou práci s možností seberealizace
• příjemné pracovní prostředí
• nadstandardní balíček zaměstnaneckých benefitů
• příležitosti k osobnímu i profesnímu rozvoji
• zaměstnanecké akce

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte a zašlete Váš strukturovaný životopis na email. Těšíme se na spolupráci s Vámi. Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 14ti dní, zřejmě jsme dali přednost jinému kandidátovi.
Poskytnutím údajů souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem

Hledáme dynamického manažera, který chce vytvořit nové Call Centrum ve spolupráci s nadnárodní společností. Je schopen zavést procesy a sestavit fungující obchodní tým.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ/VŠ - ekonomického směru je výhodou
• min. 3 roky manažerské praxe v oblasti zákaznické péče, retencí a prodeje
• prokazatelnou zkušenost s vedením týmu
• zkušenost s nastavováním procesů a jejich implementací
• znalost AJ výhodou
• zralou a silnou manažerskou osobnost
• velmi dobré organizační a manažerské dovednosti
• orientace na cíl, průbojnost a aktivní přistup k práci
• flexibilitu, otevřenost ke změnám a novým výzvám
• týmový přístup

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2434273  Datum zveřejnění: 12.2.2016