Referent zákaznického servisu

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Ústecký kraj, Okres Teplice
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Komunikace převážně se zahraničními klienty, poskytování všeobecných informací o výrobcích
• Příjem a realizace zakázek obdržených od klientů dle přidělených teritorií
• Realizace námořní přepravy
• Asistence a podpora Area Manažerům v rámci obchodní strategie
• Kontrola platební morálky klientů

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Dlouhodobou spolupráci
• Motivující platové ohodnocení
• Zaměstnanecké benefity
• Stravenky

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Světový výrobce skleněných tvárnic

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Středoškolské vzdělání
• Aktivní AJ + další světový jazyk výhodou
• PC, SAP výhodou
• Komunikační a vyjednávací schopnosti, samostatnost, flexibilita, vstřícné jednání

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2555193  Datum zveřejnění: 10.5.2016